View Full Version : Hejsa NM??
Jacob
09-03-2007, 01:45 PM
Hejsa gutter
jeg tænkte på om i var gået helt i stå der oppe nord på? der sker ikke det store på forumet, håber ellers i stadig får spillet både strand,farris og stavanger og hvor der ellers er lag.
jeg ville spørge om NM hvilken dato er det i år? lag'et mit tænker på at tage op til NM og spille med....
kommer der en udmelding om dato???
hilsen den fortabte nordmand
Henrik Holst
08-05-2007, 08:15 AM
Hei Jacob
Beklager den øredøvende stillheten her på forumet. Jeg tror de fleste gikk i dvale etter NM i fjor. Jeg selv fikk enb sønn 21. oktober, samt har jobbet utrolig mye, så jeg har dessverre vært veldig lite aktiv. Men jeg er litt mer i gang nå, og har sparket litt liv videre i Norge. Komplett terminliste jobbes med nå, men NM tar vi sikte på å arrangere helgen 1. 2. september på Strand som vanlig.
Håper ellers alt er bra med deg.
Paddle hard
Jacob
10-05-2007, 06:35 PM
Hej Henrik og gratulere med gutten... en ny norsk polo-generation er født:-)
dejligt at høre at det stadig er lidt på gang...
jeg håber stadig et få et lag med til NM. men hvad er oddsene for at se et Norsk lag til stævne i skovshoved?
i må have det godt så længe der oppe..
Hej Norge
Der savnes et hold fra Norge i Skovshoved i slut juli...
HH
Anna Lena
12-07-2007, 03:18 PM
Hei.
Kan du informerer meg om datoen fra NM?
Jeg flytter til Bergen i juli og jeg liker å komme til NM for å bli kjent med norske polospiller og finner ut om det er mulig for meg å spille fortsatt kanopolo når jeg bor i Norge...
Mange hilsen
fra
Anna Lena
Henrik Holst
27-07-2007, 05:54 PM
Hei Anna Lena
Datoen for NM i Oslo er 1.-2. september. Du er velkommen hvis du ønsker. Vi kan sikkert også ordne med et mixed lag hvis du ønsker.
Mvh Henrik
Henrik Holst
14-08-2007, 11:49 AM
Please look under www.padling.no (http://www.padling.no) to find the invitation for the championship in Oslo 1.-2. og September
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.