PDA

View Full Version : Hjelmkøb

C. Hornum
09-01-2003, 10:01 AM
Da min hjelm, en whitewater hjelm, afgik ved døden til en opvisningskamp i Odense er jeg på udkig ecfter en ny.

Er der nogen der har nogen forslag til et godt køb?

Mvh Christian

AsgerS
09-01-2003, 11:55 AM
Den største samling af hjelm-billeder finder du på www.clydespolopage.com (http://)
Lennart og Peter kan skaffe de fleste hjem, hvis der er en eller flere du kan lide. Husk at gitteret kommer oveni. Det er faktisk lidt dyrt at få en ordentlig hjelm.
(Simon har den flotteste, men nogen af Frb. drengene og Hans-Henrik har også købt gode/ fede hjelme).

God eftersøgning, Asger.

Christen Ravn
09-01-2003, 03:53 PM
Jeg husker udmærket, hvordan Odense bøffede Troense i en opvisningskamp.
Under oprydningen fandt vi efterfølgende din hjelm, som var helt fladmast - det havde vi meget sjov med den sommer!!! ;)

Jeg vil gerne videregive en erfaring, jeg har haft med far-out, hvor jeg købte en hjælm af mærket "happy2B" (900kr).
I første omgang fik jeg en hjelm, som ikke passede med de hovedmål, jeg havde bestilt. Det gjorde jeg så opmærksom på, men jeg måtte alligevel (trods heftig brok) selv betale bytte-portoen.
Da jeg så skulle samle hjelmen fandt jeg ud af at gitteret ikke opfylder sikkerhedsreglerne, som foreskriver at hagen skal være dækket (gitteret var for småt - og i øvrigt meget tyndt).
Langt om længe har jeg fået overtalt ham til at tage gitteret tilbage og nu har jeg bestilt et nyt gitter hos Lennart!!

Dette betyder jo ikke at Farouts produkter generelt er dårlige, men jeg blev desværre temmelig skuffet over den betjening de gav mig!! :confused:

Vi ses, Christen! :cheers:

C. Hornum
09-01-2003, 04:19 PM
Jeg syntes godt nok ikke jeg kan huske at Odense tævede os til den opvisningskamp (Har de nogensinde gjort det???).
Jegf tror derimod at nederlaget på hjemmebane fik en frustreret Odense spiller til på det groveste at mishandle min stakkel hjelm med sin bil - var det måske dig Christen?? :gun:

Men tak for erfaringen, det er altid godt at få andres meneing, for udvalkget er godt nok stort.

Troense Rules

Christian :barbell:

Lang
09-01-2003, 06:33 PM
hej Arthur

Så vidt jeg husker er "bassie" fra happy2be ikke CE godkendt. Måske gør det ikke noget herhjemme men hvis der nu bliver ændret regler eller lign. er det dumt at købe den da den endda er meget dyr. Clyde's H-pot ligner den vist ret meget hvis du kan lide den anden.

Lang :guns:

P.S. Lad bare Christen og resten af Odense drømme videre. :sleep: Det gør det bare lige så meget sjovere at klaske dem næste gang. :waah: