View Full Version : pagaj
Pixi Inzaghi
10-01-2007, 05:13 PM
hej alle.
Tak for et godt stævne i Odense. Desv mistede jeg min dd pagaj, så hvis der er nogen der er kommet til at tage den med hjem ved et uheld, så må i gerne skrive. den er løs i den ene side.
vh pixi
Peter(Holte-DK)
10-01-2007, 11:04 PM
Hej Pixi
Jeg har desværre ikke noget nyt om din pagaj, men et STORT tillykke med din debut i TV2 sporten søndag aften, hvilket er klart et af de bedste indslag om kajakpolo jeg nogen sinde har set!!!! :D
Ja, det sker sku tit at man får revet nogle negle af, det er jo den sejeste og hårdeste sport der findes ;)
HVIS, der er andre der læser dette og tilfældigvis har fået optaget indslaget i TV2 sporten om aftenen efter TV Avisen er jeg (og vi = DKF) MEGET interesserede i at få en kopi af indslaget!!!!
Det har ikke været muligt at finde det på TV2 sputnik... så hvis nogen kender en anden vej, så skriv....
Jeg har selv fået nogle til at optage alt det der kom for TV2 news live i løbet af dagen og skal nok lægge nogle links ud når jeg har fået lagt det op på vores server, men jeg har desværre ikke det der kom om aftenen i TV2 sporten med landsholdet og Pixi :(
Håber der er nogle andre der har fået det i kassen...??
TIL ODENSE og specielt AM: TAK! Det er et kanon stævne at deltage i!!!
Mvh. Peter / Holte
Hej Peter
Jeg fik optaget klippet på VHS så hvis du kan lægge det over på noget andet ville det jo være fantastisk! Jeg er formodentlig ikke selv i stand til det. Jeg er dog ligeledes meget interesseret i klippene fra TV2 News.
Men ja, det var faktisk et udmærket indslag selvom de ikke viste så meget af spillet.
Frederik
Peter(Holte-DK)
16-01-2007, 10:18 AM
Hej Frede og Pixi + andre interesserede...
Så har jeg lagt alle klippene fra TV2 News og fra TV2 Sporten ind under downloads på vores hjemmeside...
Frederik du får lige videobåndet tilbage ved lejlighed - det var super du havde fået optaget det om aftenen, for det var der ingen andre der havde :thumbup:
Jeg har lagt klippene i både mpeg4 format og i mpeg2-DVD kvalitet...
DVD kvaliteten flyder selvfølgelig væsentlig mere og jeg har stadig kun 512 kbps i upload, så I må være tålmodige...;)
Vi ses - Peter
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.