PDA

View Full Version : Life is short..paddle hard

Pixi Inzaghi
02-01-2003, 07:22 PM
Nå jeg synes lige jeg ville skrive dette lille indlæg for at blære mig, uden at blive afbrudt.. Nej det er faktisk alvorligt.. Jeg er begyndt at træne udendørs 3 gange om ugen...Jeg har købt nogle såkaldte surfhandsker så man kan klare det værste.. Jo det er meget koldt. Men det er også vidunderligt at have roplads omkring sig.. Jeg træner kun uden bold, men for mig er det også fint nok eftersom man kan klare meget træning med bold på land..Derimod kan man altid blive bedre til at lave sternturns mm...
Så hvis man her nosser,eller patter til det, så bare kom igang..Mht nosser, så skal man være forberedt på at de er væk i en ti minuters tid efter endt træning...

Pixi

AsgerS
02-01-2003, 11:59 PM
Jeg kan igen høre Clyde for mig:

I wouldn't ask you to do anything I wouldn't do myself!

Det er bare så forbandet koldt langs kysterne :frosty:

Respekt alligevel!!!!!!!!

Asger.

Pixi Inzaghi
04-01-2003, 10:06 AM
Gi dog for guds skyld den mand en kiks og en kop mælk..Hææ hæ
Ja ja men der er jo dem der **** ikke behøver at træne for at opretholde et højt niveau, mens vi andre dødelige er nød til at risikere liv og lemmer for ikke helt a sygne hen og ende som Jakob fra Frederiksberg..

AsgerS
04-01-2003, 03:49 PM
Jeg er straks frisk på at drille den lange dovenkrop fra Frb. :sleep:

Da han pt. fører powerafstemningen over Bladebreaker-Mads, må du (Jacob) lige drilles med dette citat, hentet fra det internationale forum på hjemmesiden........ Jeg tror den finske pige prøver at sige, at du er en kedelig fætter!?
Du er sikkert selv tilfreds med, at hun skriver om dine mange mål :scratch: så pyt med det :p

K.H. Asger.

When I was in Sweden a while ago, I saw one danish players shot. It was hard, fast, etc.,(and scored a lot) but allways the same. Everything affects everything else so trie to throw as many ways as you can think of and as much as possible.

jacob11
05-01-2003, 08:53 PM
:gun:
Ja tak, jeg er glad for al omtale!
Og det er da cool nok at man bliver bemærket!(også i det store farlige udland) :viking:

Med hensyn til at mit skud altid er det samme, tager pigebarnet nok fejl........efter min mening altså :)

Lige en ting til, JEG ER IKKE DOVEN :mad:

Den eneste grund til at jeg ikke træner ude lige nu er at min båd er mere utæt end en si :)

Så kender jeg jo heller ikke nogen der lige har en isbryder jeg kan låne!

:waah:
Måske jeg skulle tørre mine øjne, droppe alle de dårlige undskyldninger, og komme på vandet............nå det igen er flydende :frosty:

Jacob :cool:

AsgerS
06-01-2003, 05:08 PM
:frosty: :wavey: :D :viking: :thumbup: :hump: :frosty:

Pixi glemmer jo også at du træner i NORD-Sjælland. Der er helt sikkert koldere end i Singapore.......

Pixi Inzaghi
07-01-2003, 12:33 PM
Klynk hulk og bla bla bla..

Nææ vandet i det mørke jylland er faktisk to grader koldere pga den store mængde smeltevand fra himmelbjerget som fylder gudenåen..
Også nætterne er koldere herovre,bare se vejrudsigten.. Faktisk så koldt at fuglene er ved at gå til.. Fx har vi i min have en ugle som hyler om natten fordi den fryser sådan.. Derfor har jeg syet et par bukser til uglen.. Sådan med rigtig lynlås de ved..Uglegylp!!
I kan godt tro, at det er et kosteligt syn, når uglen jager en af vores høns..Får fat i den og holder den fast med den ene klo, mens den prøver at få lynlåsen ned med den anden!!
Hønen går forresten i søvne..Derfor sover den i spaserdragt!!
Nå spøg til side..
Men Jakob. Nu har du jo fortalt at dine forældre holder meget af havet .. Så meget at da du kom til verdenen blev du taget med tang.. Og da din mor så var med rogn igen, det var din lillebror, da blev han taget med flue..Spyflue!! Men du er jo også meget glad for fisk og havet..Det er vel derfor du altid går i lakssko, ikke sant?? Nå, men du ved jo meget om fugle..Det er derfor du sigter efter at blive ornitolog..Asger ved meget om katte..Han er katalog!!!

Åhh nej åh nej, jeg kunne jo blive ved...