PDA

View Full Version : God Jul

JonasJFL
24-12-2006, 11:45 AM
Hej allesammen
Ville lige ønske alle Danmarks(+ Malmö, + os selv i Flensborg:D ) en rigtig god jul og et koloenormt godt nytår når den tid kommer.
Mange hilsener fra Flensborg :wavey:

Jonas

SanneJ
30-12-2006, 11:30 AM
Pga. tidsforskellen her til Malmö vil jeg så önske alle et rigtig godt nytår! :sweden: :denmark: :germany: (+:norway: til AC('s käreste) og Jacob, som godt nok ikke bor i Norge mere, men alligevel...:rolleyes: )

Jacob
08-01-2007, 07:51 AM
Ja og lige over til jer alle sammen.

og min undskyldning for at være langsom må så være tidsforskellen her på sydsjælland, jeg lider jo nærmest af jetlag her gang jeg er i københavn...det tager hårdt på en....

Godt nytår...

Ser frem til en herlig ny omgang DT og hvad der eller høre sig til i en polo sæson..

JonasJFL
08-01-2007, 08:05 PM
Tsk...DT...som om det stadig er aktuelt.
Næ nej, nu hedder det da DM! Var 2006 ikke det første år vores mesterskab blev godkendt som.....mesterskab?;)
:wavey:
JonasJFL

jonas88
09-01-2007, 05:40 PM
Det tror jeg ikke helt...Jonas
DT er stadig de første 4 runder. Den sidste finale runde kalde DM, hvor man afgørende spiller om Danmarksmesterskabet...
Er det rigtigt?!?! Det må være et spørgsmål til turneringsudvalget!?!?!
Jeg glæder mig ihvertfald meget til næste SÆSON (kom udenom at bruge DT/DM).

Tror det snart er på tide, at man får lavet nogle afstemninger vedr. hvem der vinder, hvem der rykker op, hvem der bliver topscorer eller lign... i 2007!
Jeg har bare ingen anelse om hvilke hold der spiller i de forskellige rækker/divisioner/osv. bortset fra ligaen :D
Er der nogen der ved mere???
Også om der endelig kommer flere hold især til juniorrækken. Selvom jeg ikke får lov til at spille med der mere :waah: , jeg er blevet for gammel... :eek: syntes godt jeg allerede kan mærke det ved at komme ud og ind af kajakken... Det er ligefør der bør opfindes en lift til dette formål :wlifter:

polohilsener
jonas88

JonasJFL
09-01-2007, 06:24 PM
Om de første fire runder hedder DT kan vel være ligegyldigt....det er jo i sidste ende danmarksmesterskabet man vindeer/kæmper for og det er de første fire jo også del af....;)

JonasJFL