PDA

View Full Version : Stem på en polopsykopat.

AsgerS
29-12-2002, 05:26 PM
Som foreslået af manden med danmarks største og sikkert pt dyreste pagaj, bringes her et oplæg til en skamstøtte over de største vandaler i dansk kajakpolo. Ikke dem der på ukontrolleret vis vælter igennem din kajak. Næh, de stjernepsykopater, der med fuldt overlæg sigter mod din pagaj, hvorefter de med overmenneskelig ( :barbell: doping!!!) styrke kaster en medicinbold, eller noget der føles sådan, mod din pagaj. Resultatet er selvfølgelig at pagajen brækker.
Stem på den eller de spillere, du hader mest for ovenstående, eller den spiller du frygter vil forsøge at brække din pagaj i fremtiden. Måske denne offentlige ydmygelse vil tvinge polopsykopaterne væk fra sporten? :guns:

Jeg vil ihvertfald selv forsøge, ved at stemme på Mads Sømer, manden der brækkede min ellers usårlige yndlingspagaj.

Husk du kan stemme på mere end én vandal hvis du har lyst til det :)

K.H. Asger.

feldtmose
12-01-2003, 04:06 PM
Hej Asger

Tak for min deltagelse på afstemningen men jeg tror nu ikke jeg er den der skyder hårdest mere mangel på træning har sat sine spor.

Men jeg vender stærkt tilbage til foråret

WTP

AsgerS
28-01-2003, 09:24 AM
Mit forsøg på at ramme Blade-Breaker-Mads er mislykkedes. Efter hans overgreb mod min usårlige Lettman, ventede jeg ellers opbakning fra polosamfundet.
:waah:
Hvad jeg ikke havde forudset, var at Jeppe med sin drengede charme, har narret mig til at tro at han var en populær fætter ovre på Tysklands blindtarm. Jeg kan se at jeg har taget fejl, og venter nu blot på at han starter på politiskolen i Kbh.
Er det ikke sådan I plejer at slippe af med de uønskede jyder?

Hvis Peter Lillelund eller Lennie ser resultatet, ender det jo bare med at de pagajsmadrende vandaler opnår sponsorkontrakter hos pagajpusherne. Derfor sletter jeg posten om en lille måned.
Så har de formastelige chancen for at starte på en frisk. Jeppe kunne passende begynde at kaste med sin anden kejthånd.

dorph
28-01-2003, 10:32 AM
Tillykke med sejren til Jeppe. Og flot respons! 41 har stemt - ud af ~15 danske deltagere på forum :confused: De danske superstjerne må allerede være kendte i det store udland! :headbang:

Mette

Pixi Inzaghi
28-01-2003, 12:52 PM
Jeg er måske kommet til at stemme et par ekstra gange på Jeppe...Ved nemlig at han er meega irriteret over det eftersom at han synes han er en ægte pologentleman..

15 siger du..Det lyder godt nok ikke af meget..Forstår ikke hvorfor der ikke er flere der er tilmeldt.. Personligt synes jeg det er en kollosal idé den tykke fra Skovshoved har igangsat..
For det første har vi allerede set hvordan man kan udveksle meninger og erfaringer mht udstyr ( pagaj,hjelm mm) og endvidere er det sjovt at have kontakt med resten af landet og sådan lige at få at vide at folk lever endnu..
Det må vi altså gøre noget ved folkens!!!

Pixi