PDA

View Full Version : monsterpagaj

Pixi Inzaghi
23-12-2002, 10:38 AM
hej freaks..

Sådan så er ruden prikket ind.. Mit første indlæg..

Da vi var til VM bestemte jeg mig for at købe en ny pagaj med lidt større blade.. Jeg valgte derfor en helt ny model af Dave Brown.. "Flow"En endog meget populær pagaj i Enland allerede, hvis man er meget stærk vel at mærke.. Nu ligger jeg mht styrke sådan midt i den danske liga +-.. Det er en pagaj med nogle kæmpe blade som er uhyrlig hård at trække og jeg er meget i tvivl om hvorvidt jeg agter at spille videre med den..
Derfor hvis I pludselig skal købe ny pagaj, så undgå denne model..Den er satantodenme styg..

Pixi Inzaghi

Pixi Inzaghi
23-12-2002, 10:39 AM
Men asger.. Jeg tror den vil være lige noget for dig...

AsgerS
26-12-2002, 10:42 PM
Tak for det Pixi. Jeg går ud fra at du refererer til min kadance, der ville være lidt mere forklarlig, hvis jeg roede med nogle ordentlige skovle... Det er vel kun Jeppe der er slappere end mig :gun: Eller er det rygtedes i jydeland at min usårlige Lettman er afgået ved døden sammen med min Brasca.....
Da jeg går ud fra at du har skivet den mellem 0 og 10 grader, er det nok også for svært for mig, men jeg glæder mig til at prøve den!

Sjællænderhilsner, Asger.

Pixi Inzaghi
27-12-2002, 10:42 AM
Hæ hæ..

Nej jeg har faktisk prøvet med 60 grader denne gang.. Det føles meget underligt, men jeg vil jo ikke falde helt igennem på landsplan mere end højest nødvendigt... Ja rygtet om din Lettman er old news, men din Brasca???? Lad nu være med at sige at det er sømer der har brillieret endnu engang??? Altså jeg er jo af den klare opfattelse at der burde være love der forhindrede Mads, Jakob og jeppe i at skyde så hårdt.. Jeg mener faktisk det ville være på plads med en debat der omhandler dette meget følsomme emne.. Jeg vil mene at Frederik er tæt på at være med i den kategori, men hvis vi starter den offentlige spanking med de 3 ovenstående småkriminelle teenagere så er jeg tæt på at være tilfreds!!??
Rettelse.. Jeg er nu den i Danmark der har den langsomste kadence. Så hvis der enkelte der har været i den uheldige situation at tabe til mig i en sprint mod bolden, så lover jeg at der nu er rig mulighed for at give tifold igen...

AsgerS
27-12-2002, 08:02 PM
God ide med offentlig spanking af folk der skyder for hårdt, og åbenlyst skyder efter pagajen! Min Brasca knækkede dog efter en lille flyvetur med 120 kmt. Vi havde været så naive at spænde 3 Flights på samme tagbagagebærer. Så skal den jo ud og flyve....... Men hellere min pagaj end en traffikant :bang: Lad det endelig være en advarsel til andre!!!!!

Asger.

Christen Ravn
02-01-2003, 09:52 AM
Hep!

Hvordan kan det være at der jævnligt kommer historier om Københavnere (Skovshoved og Frb.) og tabte sager (fra tagbagagebærer på motorvejen mm.), når det ikke sker i provinsen?

Er det tilfældigheder, der er afgørende?
Er det fordi trajleren ikke er på mode i Kbh?
Er det fordi københavnere er lidt ... :reindeer: ?

- Få en jydekrog og kom ind i kampen!

PS jeg stemmer på FLang, som ofte er til fare for sine omgivelser, når han invaderer vores træning med sine kanonskud - skam ham :worship: !