PDA

View Full Version : Afstemning - Bedste spiller pt. (test)

Peter(Holte-DK)
19-09-2006, 02:14 PM
Hej polofolkens
(ved ikke om det virker... men tror det lykkes - se bort at jeg kom til at skrive test i overskriften. Jeg kan ikke rette det tilbage igen. Desuden har jeg kun herre spillere med, så damerne må vi tage en anden gang - sorry)

Har lige læst tidligere tråd (er ikke herinde så tit :o ) og opfinderen af den tidligere tråd kunne ikke finde ud af at starte en poll, hvilket jeg i øvrigt heller ikke har prøvet før...

Men lad os få en afstemning sat i værk - jeg prøver at få alle med, men desværre er der en grænsning på 18 punkter i en poll...

Måske skulle der laves nogle mere specifikke polls f.eks.
- Hvem er den bedste målmand...?
- Hvem er den hurtigste sprinter?
- Hvem vinder topscorerlisten 2006?
- Hvem er hurtigst i et sturn turn?

Der kunne laves mange flere :o
(Det var iøvrigt ikke mig der startede den tidligere tråd - hvis nogen skulle få den tossede idé :D)

Peter(Holte-DK)
19-09-2006, 02:47 PM
PS: Til dem af jer der vil vide hvem jeg har stemt på, så har jeg sat mit hak hos Jeppe, da jeg synes han er en helt formiddabel kajakpolospiller og altid (næsten) har et roligt temperament. Han har iøvrigt også de sejeste polo-tights :D

jonas88
19-09-2006, 05:27 PM
Hehe,,, hurtigste sprinter...
Gad se Pixi prøve at sprinte imod den anden Jonas. :thumbup:

En art U21- vs. Men- Sprinterduel.

Ses Jonas

Pixi Inzaghi
20-09-2006, 05:07 PM
ja jeg har set Jonas sprinte og må sige at der er rigtig go fart i ham når han går efter bolden, men må også sige at der stadig er 10 spillere i ligaen som snildt tar ham, men om et år kan det jo være der ser helt anderledes ud. syns i hvert fald han gør det rigtig godt:)
Har sat min stemme på Jeppe

Lang
23-09-2006, 11:26 AM
Hep!

Ja, jeg satte mit kryds hos Pixi Inzaghi.

Mens han snarere har vist sit værd herhjemme ved ikke at være til et af stævnerne var der ingen tvivl om at han var Danmarks bedste spiller ved VM i Holland. Foruden at tage bolden i begge halvlege fra de senere verdensmestre (så vidt jeg husker) og vinde langt de fleste øvrige spurter var han hele tiden den sikre boldstation på det danske hold. Jeg husker ikke at have set ham være skyld i et mål pga. en individuel fejl til VM og mener at han i det hele taget spiller meget klogt - til grænsen af sine egne evner, men sjældent udenfor hvilket plejer at være det der koster fejl. Så til trods for at både Jeppe og André, der for mig er de to andre oplagte kandidater, umiddelbart er mere synlige på banen tror jeg, at Pixi er den af dem der kan have den største indflydelse på et hold - både taktisk og hvad man kan kalde en eller anden form for motiverende faktor, hvor han også gør de andre spillere bedre - noget som er vigtigt for fx at vende spillet og vinde en tilsyneladende håbløs kamp. Sidstnævnte har jeg altid beundret Asger for, der i mange år var mit bud på den bedste danske spiller. Hermed intet ondt sagt om hverken André, som nok har haft titlen som den bedste danske spiller i mange år (og kan nå at få den igen) og Jeppe, som indtil videre fører afstemningen og måske snart indhenter Pixi - også på min egen lille skala.

Der er selvfølgelig mange gode bud udover disse, fx Peter fra Holte, skovshovedspillerne eller nogle af odensedrengene.

Nå, det blev vist lidt af en smøre.:twocents:

Frederik

JonasJFL
23-09-2006, 11:42 AM
Enig...altså ikke med at det var en smørre....men at sætte kryds ved Pixi....
Mht til spurterne Pixi, man kan jo altid prøve :D , hvis ikke jeg vinder er det vel altid en god træning/udfordring, må også lige bemærke at jeg snuppede bolden 9 eller 10 gange ud af de tolv spurter jeg tog ved VM...endda en mod holland...U21 vel at mærke...

Pixi Inzaghi
24-09-2006, 08:46 AM
hej jonas. Jeg vil gerne lade mig udfordre søndag hvor jeg forhåbenligt har store store tømmermænd til en sprint over en banelængde:)

Pixi Inzaghi
24-09-2006, 08:47 AM
men hvis du slår mig sælger jeg aldrig én af mine fine finde både til dig igen:)

JonasJFL
24-09-2006, 10:23 AM
:D hehe det er ok....det er også alt for svært at sælge dem videre igen ;)