PDA

View Full Version : Kanosponsortocht tbv het Astmafonds

Dreeke
29-08-2006, 10:51 AM
Geen kanopolo, wel een oud kanopolospeler!
Ronnie den Boer heeft vele jaren bij Zeeland gespeeld en doet dit nog steeds?
Feit is dat hij met een hele mooie actie bezig is. Kijk eens op zijn blog.
Financieel mag hij zeker nog gesteund worden, zowel privé als commercieel:

Hallo vrienden, familie, bekenden en vooral sponsors,

Donderdag aanstaande rijden we richting Franeker, Friesland. Om vervolgens vrijdag te beginnen met de Elfstedentocht non-stop. Vanuit zeeland zijn we met vier deelnemers waaronder twee vrouwen. Het totaal aantal kano-vaarders is al gestegen tot 39. ( meer dat twee keer zo veel als voorgaande jaren) Met dit jaar ook 5 vrouwen.....
Zaterdagavond om 21:00 uur moeten de kanovaarders weer terug wezen in Franeker en zondag zal ik dan beginnen met mijn kanotocht terug naar Hansweert, Zeeland.
En zoals de planning nu op tafel ligt zal ik vrijdag weer terug wezen in Hansweert. Het laatste stuk vaar ik vanuit Willemstad via Bruinisse over de Oosterschelde naar Hansweert. Als er kanovaarders zijn die het laatste stuk met mij mee willen varen dan is dit mogelijk. Vanuit Willemstad, Bruinisse, Zierikzee of Stavenisse is het heel goed mogelijk om in te stappen en mee te varen.
Heeft u hier interesse in, houdt u dan mijn site in gaten en beldt u even met mijn vrouw om verder afspraken te maken.
Met deze sponsortocht probeer ik zo veel mogelijk geld op te halen voor het Astmafonds, en dat is goed gelukt denk ik. Tot nu toe staat de teller op ruim 2500 euro. Veel particulieren en bedrijven hebben geld toegezegd voor het astmafonds.
Vanaf zondag avond 3 sept. zal er elke dag een verslagje verschijnen op mijn website. Het adres van mijn site is www.bloggen.be/kanosponsortocht/
Voor meer info over de elfstedentocht kunt u kijken op de site van kanovereniging Onder de Wadden, www.onderdewadden.nl

Bij deze wil ik alvast alle sponsors bedanken voor hun toezeggingen.

Groeten, Ronnie den Boer

De bedrijven die mij sponsoren zijn: