View Full Version : den bedste spiller pt
guest
21-08-2006, 08:37 AM
hej polodanmark.
Nå hvem er så Poloens svar på David Beckham og hvem er den bedste.??
Jeg er relativt ny men ved at der er mange der bliver sure over sådanne spm, men jeg syns de er sjove og mener at der intet er galt med lidt hæder
jeppe silkeborg without a doubt
Hejsa
Ikke at jeg vil tage afstand fra at du starter en thread om Danmarks bedste spiller, men hvis det skal have nogen som helst relevans skal du da starte en poll så dem der vil forblive anonyme kan sætte kryds. Dem, der vælger at kaste sig ud i kunsten at kåre Danmarks bedste spiller bør vel være i stand til at give en begrundelse herfor samt at skrive fra deres personlige profil så tråden ikke bliver en lang og ligegyldig række af navne fra anonyme afsendere.
Jeg forstår ikke at du selv er anonym. Du skriver, at du ved, at folk tit bliver sure over sådanne spørgsmål. Jeg synes du har ret til at starte tråden og så kan folk jo skrive hvad de mener om et sådan emne, men de sure miner plejer først at opstå når diskussionerne startes og føres anonymt...
MVH
Frederik, K-Polo
Pixi Inzaghi
21-08-2006, 09:30 PM
enig!!! og hvem har da skrevet jeppe??!!!!:):):)
kære anonyme, lav din poll så skal jeg nok afgive min stemme
guest
22-08-2006, 06:53 AM
okay okay så.
ved ikke hvordan man laver en poll hvis én vil hjælpe mig:
Mads somer skovshoved
Andre K Holte
Peter sørensen Holte
Jeppe Iversen Silkeborg
asger kbh
Andreas jul odense
Peter? odense
hehe, jeg manglede kun at skrive at det var sjovt nok at netop Jeppe blev nævnt, hvilket også ses på Pixis reaktion, men dette slår da alt:D:D:D
Er stadig i tvivl om det er Jeppe selv eller en anden, der står bag, men det er en fremragende joke. Med mindre det virkelig er en ny spiller... Vi må have bagmanden afsløret!! Asger!?
Sandman
24-08-2006, 11:56 AM
Der kan da uden tvivl og uden bange anelser, samt andre ubegrundede antydninger af tvivl, helt og holdent kun være 2 der kan kandidere til at være DK's bedste..og de kommer da også fra Holte..selvfølgeligt:
Andre Korshin aka Doktor André:guns:
Peter Sørensen aka Professor polo:silly:* Oz Sandman:Paw:
Hvad med Andreas Sømer? SR
jacob11
24-08-2006, 07:35 PM
Tja det er jo en meget fin tittel der skal "uddeles", den slags kræver tid og omhu. Hvis man skal være titlen værdig, skal man besidde klasse både som spiller men også på det personlige plan.
Mine bud vil nok være:
André fra Holte, som gennem mange år har holdt en meget højt niveau. Udover at være en utrolig dygtig spiller, har jeg aldrig set André miste kontrollen på banen. Altså en værdig spiller af den rette støbning:)
Jeppe Beckham fra Silkeborg, besidder udfra hvad jeg har set og hørt, alt hvad man kunne ønske af en polospiller.Kort og godt to herre man bør frygte og respektere på banen.
Beklaget hvis der er nogen jeg har overset, men de umiddelbart de mest oplagte i mit lille hoved.:D
Mvh
Jacob, K-polo
Pixi Inzaghi
25-08-2006, 07:02 AM
Det er altid svært at pege på hvem der er den bedste spiller fordi der er så mange facetter af spillet der kan bedømmes.
Jeg har i min tid spillet sammen og mod en række dygtige spillere, som jeg har forsøgt at lære af: fx Hans Henrik skovshoved som er danmarks bedste målmand og en habil spiller i marken når han får lov, Asger kbh, som jeg har spillet på landsholdet med i fem år som jeg altid har nydt at spille ved siden af grundet hans alsidighed og rutine, André Holte, som altid har givet sig 100 procent på banen og gjort forskellen og en modspiller jeg har stor respekt for.
Andreas Sømer har jeg aldrig spillet sammen med men er absolut en spændende spiller med store kvaliteter som helt sikkert kan blive en af de bedste.
Ellers kan jeg jo kun opfordre til at holde øje med Odensedrengene:):)
Må jo så desv nævne min lillebror Jeppe, som set med mine, og mange udenlandske øjne ubetinget er Danmarks bedste spiller.
pixi
AsgerS
06-09-2006, 01:41 AM
Må lige tilføje at Tøffe er Danmarks bedste målmand... måske verdens bedste i København:) .... og at Jacob Juel viser overblik ved at nævne André og Jeppe i sammenhæng med de 3-4 andre spillere der kunne tænkes på.
Pixi er dog pt. danmarks stærkeste landsholdspiller:eek: Ingen har spillet flere landskampe end ham, og ifølge en stor del af publikum (og undertegnede) var han Danmarks stærkeste kort under det nyligt overståede VM. Og selv om Mads S. engang imponerede mig i sin Gecko, må jeg sige at Pixi´s sprintstyrke og topfart under VM var i særklasse.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.