View Full Version : Polo-NM 2006
harald
09-08-2006, 08:34 AM
Som tilnærmet lagløs spiller er jeg nyskjerrig på hvilke lag som stiller i NM om et par uker, og om det er plass på oppsamlingslag for meg og evt. et par spillere til fra Halden.
Harald
oskar
10-08-2006, 09:50 AM
Hei Harald. Godt å høre at du ikke har lagt åren helt på hyllen.
Hvis dere er tre spillere, så er det jo bare å skrape samme to, tre spillere til så har dere et Halden lag. Kanskje Oscar i Farris blir med?
Hvis ikke så kan det være det er plass på det laget som offisielt heter "OSI/Richard, Miriam m.m.". Ellers så tror jeg Strand stiller et ekstra seniorlag hvor det kanskje er plass.
Jeg vet henrik har bedre oversikt over lagene.
Bra du blir med :)
Henrik Holst
17-08-2006, 02:53 PM
Hei Harald
Du fikk vel forsåvidt en mail av meg i dag, men for resten av forumet ser det ut til å bli som følger:
Beach Boys
Strand 2
Strand Junior ( flattvann )
Strand Junior
Farris Junior
Rich allstars ( med deg og resten av Halden m.m. )
Köping 1
Köping damer/mixed
Kanskje også et lag fra Linköping.
Samt helt til slutt. Hvis alt klaffer med antallet lagløse spillere ( Harald +2 fra Halden, Richard + 1 fra OSI, Oscar, Jacob + 2-3 fra Danmark, Thomas fra Farris ++ ) Så har vi plutselig 2 mixed lag....
Det blir altså ihvertfall 8 lag, men med potensiale å nå opp i 9 eller 10 lag. Alle lagløse spillere bes henvende seg til meg pr. e-mail i løpet av morgendagen.
Vi sees.
Henrik Holst
18-08-2006, 09:06 AM
Nå har også Linköping meldt seg på!!!
harald
18-08-2006, 09:14 AM
Sannsynligvis blir det bare jeg som kommer for å spille fra Halden. Det er mulig at noen blir med innover for å se kampene, men det er ingen som har meldt sin interesse for å være med å spille (enda).
Jacob
18-08-2006, 02:52 PM
jeg er så trist over, at måtte sige; jeg rækker ikke at komme til NM:waah:
der er alt for travlt på skolen, til at jeg rækker det.....satan(på Trøndisk)
håber i får en hyggelig helg!!! jeg vender stærk tilbage næste år, håber invitationen kommer ud lidt før næste år, så kan jeg måske få et helt lag med nord over...havde været hyggeligt....
Tak for 2 dejlige år i det norske polo miljø.......håber alt godt for jer i fremtiden....
Henrik Holst
22-08-2006, 09:46 AM
Selv takk Jacob
Det har vært gøy å spille med deg rundt omkring i Sverige og Tyskland. Til neste år spiller vi kanskje mot hverandre i eks. Essen, Kiel eller Skovshoved. Så håper jeg også at dere har mulighet til å komme til NM 2007.
Vi snakkes og mailes.
Noe nytt om vestene forresten?
Jacob
23-08-2006, 09:05 AM
intet nyt om vestene...
jeg ringer der ind i dag, han har ikke svaret på mailen jeg sendte til ham for 10 dage siden.......
jeeg kommer til norge i uge 42 og kan evt tage dem med op der, så kan vi slippe uden om told og sådan...
Henrik Holst
24-08-2006, 11:28 AM
Hei Harald
Det kan se ut til at du får spille for din gamle klubb Farris i helgen. Tror de er litt short på mannskap ihvertfall første delen av lørdagen, så da er det best om du spiller med de hele helgen.
Jeg kommer straks tilbake med mer info på mail om alt og alle.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.