View Full Version : Polo i Bergen?
Johan Wåhlin
13-07-2006, 08:54 PM
Hej,
Jag är en ganska mycket nybörjare på kajakpolo, har endast spelat för skoj, som ska flytta till Bergen. Undrar om det finns någon klubb där, och om denna klubb tar emot någon som inte spelat så mycket?
Tack,
Johan
Jacob
31-07-2006, 04:06 PM
hejsa..
det ser ud til ingen andre vil svare dig, så det gør jeg lige...
som jeg bved det, er der inegen aktive polo klubber i bergen, men i stavanger har i fåret gang i noget, og de kan evt være behjælpige hvis du ønsker at starte noget op i bergen, plus at norsk padle forbund v/ henrik holst er meget hjælpsomme hvis nye klubber starter op...
håber du trives..
hilsen fra en ex nordmand
Henrik Holst
02-08-2006, 08:45 AM
Hei Johan
Beklager sent svar, men jeg har hatt lang semester.
Dete r riktig som Jacob sier, at de ikke har noe aktivitet i Bergen. Det er stort sett bare racing klubber. Men en av klubbene; Laksevåg Kajakklubb har polobåter. Tror de har litt annet utstyr også. Det de mangler er nok en som kan polo og som ønsker å hjelpe til litt med å holde det i gang.
Derfor tror jeg helt sikkert at det er muligheter i den klubben, men du må altså starte fra bunn.
Norges Padleforbund vil også kunne støtte deg og dere dersom det er interesse for å få igang noe. Da tenker jeg på noe økonomisk støtte, klubbesøk, DVD polo filmer med undervisning osv.
Bare hold meg orientert om hva du gjør og ønsker, så skal jeg hjelpe deg så mye som mulig.
Mvh Henrik
Johan Wåhln
04-08-2006, 09:47 AM
Hej!
Tackar för svar.
Jag har mest spelat på lek, så är inte så bra på reglerna tyvärr. Skulle dock mycket gärna lära mig. Ni känner inte till någon gammal polo-spelare som bor i Bergen för tillfället som kan vara intresserad av att börja om?
Ska kontakta Laksevåg och höra vad de säger, men måste ju försöka få ihop folk också. Vet ni om universitetet har någon kajak-sektion?
/Johan
Jacob
12-10-2006, 06:17 PM
hejsa johan
der har akurat været en tysk dame som spugte om det samme som dig, kanske det var en ide at at tage kontakt til hende gennem dette forum...
se hendes tråd i det norske forum...
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.