PDA

View Full Version : sportsnyt i går på DR1

SanneJ
29-06-2006, 11:39 AM
Så lykkedes det for Flensborg drengene at komme i medierne i går og fanme om de så ikke sidder i havkajakker :eek: Det er sgu for dårligt gutter! Hvor var polokajakkerne :confused: Det skulle da ikke väre noget problem for jer at padle fra Flensborg til det gymnastiklandsstävne i polobåde hva:rolleyes:

:p Sanne

jonas88
02-07-2006, 02:12 PM
Ja desværre... Jonas og jeg har faktisk talt om det, men da vi skulle have plads til bagage og det nok ikke var den bedste kajak til at ro langt med, så måtte vi tage en dum plastik havkajak ... men jeg roede dog med min polopagaj! :thumbup:

forresten ............ polokajakken kom derop på en anden måde, så vi fik da spillet lidt deroppe og viste de der "friluftskajakbegynder" hvordan man virkelig gør...

JonasJFL
02-07-2006, 03:07 PM
Nemlig!!! Vi havde vores polokajkker med..... :D
Og vi tænkte da også en del på polo da vi roede der.....hver eneste gang vi så en bade-/bådsbro roede vi under den for at få gang i en slalom og nogle sturnturns, ligesom vi plejer at gøre hjemme ved vores bro nå vi har træning ;)
....var dog lidt svært med de store kajakker....

Forresten var vi ikke kun i TV......også i radio og avis :p ...kæmpe billede af mig i Jydske Vestkysten....he he he

Jonas