PDA

View Full Version : MJ-vetäjä?

Samba
11-11-2002, 09:10 AM
Elikkä ilmeisesti maajoukkueilla ei ole ketään halukasta vetäjää, eikö ole näin?
Jartsa on ollu siinä hommassa jo iät ja ajat joten ei ihme että ei ennää oikeen jaksa/kiinnosta/inspaa jne.
Joten kysäsenki ny voitaisko tehrä toi homma hiukka toisel tappaa?
Elikkä, Olis nyt sitte vaikka nimellinen vetäjä, joka ennen oli nakkikone omalla vastuulla(Jari), siis jos ei kukaan muu:bang:, niin itse tais olla hommat hoidettava?!?
Joten onnistuisko esim. sellanen että olis yks kaveri joka kävis niissä hryhmän kokouksissa jne*.
Toinen kaveri hoitais matkan varaukset, ilmoittautumiset jne*.
Kolmas rahaliikenteen*.
Neljäs valmennuksen*.
Viides ????*.
Jne*.

*Vastuussa vain ja ainoastaan omasta hommastaan.
Eroaa vanhasta mallista siinä että homma ei kaadu yhden
heebon hoidettavaksi, jos ei saa ketään nakitettua.
Mikäli homma ei syystä tai toisesta vastuulliselle maistu eikä
homma hoidu, niin koko juttu menee niin sanotusti metsään.

Uskoisin että tällä tavalla tästä saattas tulla jotain, mut ilmotelkaa mitä mieltä ootte.

-Samba

The Fly
14-11-2002, 04:43 PM
Toi on paperilla/näytöllä todella loistava idea, mutta toimiiko se käytännössä?
Jotta se toimisi, niin se edellyttäisi täysin saumatonta yhteistyötä näiden kaikkien vastuuhenkilöiden välillä. Jos näin ei olisi, niin jälleen tarvittaisiin yleinen koordinaattori, joka huolehtisi, "että kaikki toimii" ja pitäisi kaikki vastuuhenkilöt ajantasalla "missä mennään"

täytyy haistella tilannetta....ymmärtääkseni asialla on TOSI kiire...:(

->The Fly<-

emk
15-11-2002, 03:10 PM
Mun mielestä toi Samban ehdotus kuulostaa hyvältä kun on nyt todettu ettei sitä vetäjää tahdo löytyä mistään.
Kun hommat jaetaan ei kenenkään homma käy ylivoimaseks.

Mutta mistä sitten ne tyypit jotka ottaa ne osatehtävät vastuulleen. Eipä niitäkään oo viimeaikoina liiemmälti näkyny. Mun mielestä jokaselta paikkakunnnalta josta on lähössä kisoihin porukkaa pitää löytyä vähintään yks sellanen henkilö joka ottas jotain hoitaakseen, koska eihän sekään olis reilua että pelkästään tamperelaiset tai pelkästään hesalaiset joutus tekeen hommia. Ja ne hommat pitäs sit kans hoitaa kunnolla ja ajallaan eikä kaataa niitä viimetipassa jonkun toisen niskaan :thumbdown

Jeps, täs on mun mielipide, kommeintoikaa muutkin.

Elina

The Fly
15-11-2002, 08:20 PM
Joop, kyllä se siis ideana on tosi hyvä ja myöskin paras ratkaisu tähän mennessä, mutta se pitäisi vaan saada toimimaan....

:)
->The Fly<-