PDA

View Full Version : Hjælp med en klub at spille i....

Jacob
03-04-2006, 08:03 AM
hejsa der hjemme i Dk...

jeg vil egentligt bare lige høre, hvor den tætteste aktive poloklub ligger, når jeg nu flytter til Brøderup på sjælland(tappernøje/præstø) her i sommerferien. for jeg vil jo gerne i gang igen, og er ikke lige så opdateret om polo situationen på den der ø jeg nu skal bo på:D

SanneJ
03-04-2006, 12:41 PM
hejsa der hjemme i Dk...

jeg vil egentligt bare lige høre, hvor den tætteste aktive poloklub ligger, når jeg nu flytter til Brøderup på sjælland(tappernøje/præstø) her i sommerferien. for jeg vil jo gerne i gang igen, og er ikke lige så opdateret om polo situationen på den der ø jeg nu skal bo på:D

Det er sgu da også et sted at flytte hen :rolleyes:
Närmeste aktive poloby må vist väre Stege. Du kan finde alle aktive (og potentielt aktive) poloklubber i hele landet på DKF´s hjemmeside :thumbup:

Jacob
03-04-2006, 01:35 PM
jeg har prøvet at finde lidt kontakt oplysninger på stege roklub, men kan ikke rigtigt få det til, måske mine it kundskaber ikke helt slå til:D

men hvis man skal ha en klub der er aktiv i danmarsk serien, så bliver det vel i københavn, og der er k-polo vel ca det sydligeste....eller tager jeg helt fejl der??

ps: hvad faaen er sverige for et sted at flytte hen??:eek:

glæder mig sku til at spille i tuneringen igen..bliver herligt...

SanneJ
03-04-2006, 01:55 PM
ps: hvad faaen er sverige for et sted at flytte hen??:eek:
Tsk tsk.. og det skulle komme fra en fjeldabe :rolleyes: ;)

Kontakt til Stege hedder Morten. Jeg sender dig en PM med hans mailadresse.

Du skal väre velkommen i K-polo, men faktisk regner vi med at Vallensbäk og Greve bliver aktive i DT i år :thumbup:, og det er trods alt lidt mere sydpå. De har her til vinter stillet op i Serie Öst, så helt nybegyndere er de ikke längere :)

Jacob
03-04-2006, 01:57 PM
ja ja ok måske er jeg ikke den der skal snakke....

vil gerne have Mortens kontakt oplysninger..

greve og vallensbæk...hmm fedt med lidt nye kræfter, i tuneringen...det må jeg da prøve, og hvis de er tættere på end K-polo så er det da et hit..
ser lige om jeg kan finde dem på nettet:D