View Full Version : Hvilke klubber er startet udendørs eller hvornår gør i det?
Il talento(tim)
29-03-2006, 08:29 PM
Overskriften siger sig selv!!
Vi (neptun) starter på mandag!
Mvh,
Tim - Neptun
Björn D.
30-03-2006, 07:57 AM
Hej
Her I FLensborg er de "gamle" startet uden for i sidste uge, de nye foelger saa i slutningen af April, de faar lov til at plaske lidt inden for endnu :) .
Hilsen Björn D.
jonas88
30-03-2006, 07:15 PM
Jeg siger jer... Det kan være såååååååååå koldt, især hvis man ikke har ordentlig beklædning! Jeg nævner kun en ny fugleart som vi så i Flensborg... den blåhåndede kylling... :D :D :D .... Dejligt med nogle neoprenhandsker, selvom man ikke har nogen følelse for pagaj eller bold... men ihvertfald til at anbefalde, selvom mine næsten er blevet spist op af nogle mus i skuret! :rolleyes:
Ses Jonas88
JonasJFL
31-03-2006, 11:46 AM
Mht kolde hænder/fingre har jeg lige fået et tip af en af mine sejlerkammerater: køb nogle af H & M's tynde damehandsker, og tag så nogle rengøringshandsker ud over, det skal dog være dem der har godt greb(det står på pakken) og som går ret højt op, hvis man så har en god ro-jakke så træk ærmerne hen over handskerne til håndledet.
Ifølge min ven er det tæt, man mærker ikke kulden og man har et meget godt greb. :thumbup:
Hilsen :wavey:
JonasJFL
jonas88
31-03-2006, 05:32 PM
Det lyder som selvlavede vandtætte neopren handsker :thumbup:
Er stadig i tvivl om man ikke mister pagaj-følelsen... men det skal da prøves :D ...
Hilsen Jonas88
Peter(Holte-DK)
19-04-2006, 02:34 PM
Hej Drenge
Vi har i Holte spillet udendørs hele året. Fuglene omkring klubben har i samarbejde med os holdt et hul fri for is, som vi har kunnet træne i næsten hele vinteren. Det har kun været lukket et par uger hvor det var aller koldest :D
Tjek evt. den artikel et medlem fra klubben skrev efter han så os til træning...
http://www.canoepolo.dk/index.php?id=209&backPID=34&tt_news=3
eller
http://www.canoepolo.dk/index.php?id=211
(Grunden til at Marco ligger uden hjelm var fordi han røg under... :thumbup: )
(Den originale artikel er på klubbens officielle hjemmeside...)
Polohilsner
Peter - Holte
jonas88
19-04-2006, 07:56 PM
Jaja bral du bare... Jeg hader koldt vand, selvom jeg har prøvet at tilvænne mig med vinterbadning. Men blev bare syg af det :p ... kæntrede også sidst og det var ret forfriskende.... :eek:
Hvornår starter I egentlig med at tage begynder med ud.... :wavey:
Peter(Holte-DK)
20-04-2006, 06:59 AM
Hvis du kigger på billederne vil du se en af vores nye der gerne ville prøvet at spille sammen med os mens der var is. Det er ham der står med en gul båd i hånden på vej op.
Vi sendte ham op og sagde han ikke skulle spille med os den dag, fordi han var taget ud kun iført kun én trøje!!! AF BOMULD!!! (Anders startede sidste vinter)
De andre nye er lige begyndt at spille udendørs, men det er kun de mest ivrige...
Vi har stadig et par gange tilbage i svømmehallen, så de skal alle sammen ud 1. maj... :eek:
jonas88
20-04-2006, 01:17 PM
Det samme har vi nogenlunde planlagt her. Selvom nybegynder ikke får den bedste oplevelse i det kolde vand. En god idee er at klubben invisterer i noget neopren og vandtætte kajakker, men det er dyrt.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.