View Full Version : 2 divaria?
Samba
29-10-2002, 09:26 AM
Elikkä kehitellään.
Itse aloitin pooloilun kakkosdivarissa jossa taso ei ollut onneksi korvia huumaava, mutta meno oli mahtavaa!
Nämä vain ajatuksia siis...
EI S/M(esim Manse-poolo):
2 divaria ei junnu eikä naisten sarjaa.
1 div: mielestään sinne kuuluvat, ei kuitenkaan naiset eikä
junnut(perusolettamus: taso korkea junnuille ja naisille).
2 div: mielestään sinne kuuluvat + naiset, junnut ja uudet joukkueet
Miesten S/M:
2 divaria
1 div: vaikkapa 6-8 parasta
2 div: naiset, junnut ja uudet joukkueet
Nyt sitte se kiperä kyssäri...
Kai junnut ja naiset voi pelata miesten S/M:ssä ja sen jälkeen omissaan?
Siis nämä eivät vaikuttaisi Junnu/naisten S/M:iin?
Toinen kirpeä kymysys: Kuinka monella seuralla miesten joukkue=junnu joukkue/=naisten joukkue?
Kolmas?: Ketä kiinnostaa?
Meikäläistä ainaski kiinnostaisi...
:thumbup:
-Samba
:scratch:
Mun mielestä toi idea 2.divarista olis ihan hyvä, kun muuten tuntuu et meidän naisten pelimahdollisuudet jää kesän aikana aikas vähiin ja muutenkin me ollaan totuttu pelaan junnujen kanssa samassa sarjassa lähes kaikissa halliturnauksissa :thumbup:
2.divari olis parempi vaihtoehto, kun se että pelattais samassa sarjassa kaikkien miesten kanssa, kun se on jo maajoukkueen kanssakin huomattu et se on vähän turhan kylmää kyytiä meille.
Elina
Tuure
30-10-2002, 12:24 PM
Mun mielest junnujen pitäs pelata oma SM turnaus sarja samaan aikaan kun miehien jottei tulis tavaks järjestää junnu SM turnausta yks osasena ja hallissa.
Tuure kirjoitti:
"Mun mielest junnujen pitäs pelata oma SM turnaus sarja samaan aikaan kun miehien jottei tulis tavaks järjestää junnu SM turnausta yks osasena ja hallissa."
tällöin ongelmaksi muodostuisi ne pelaajat jotka haluavat pelata sekä miehissä, että junnuissa.
:waah:
Leo
Senhän takia ne junnujen SM-kisat just onkin järjestetty hallissa, kun usein 5 pelaajan saaminen on muodostunu ongenmaks, mut neljä on saatu kokoon. Mikä nähtiin tänäkin vuonna hallikisoissa eli siellä oli ainakin KaMe ja KoMe pelaamassa neljällä hengellä.
Ja sit tosiaan toi mistä Leksa jo mainitsi eli useet junnut pelaa miesten sarjassa ja sekin on ollu syy miks niitä junnujoukkueita ei oo riittäny samaan aikaan miesten kanssa järjestettyihin SM-kisoihin.
Elina
Miksi järjestetään yksi juniori SM-turnaus talvella sisällä?
Jotkut varmaan muistavat ajan jolloin Juniori sarjaa pelattiin kesällä... Hyvä kun saatiin kaksi joukkuetta. (juniorit perheen kanssa lomalla jne...) varsinkin kun samaan aikaan talvella Helsingissä turnauksissa taisi parhaillaan olla 7-junnujoukkuetta per turnaus?
Tämän vuoksi päätettiin siirtää SM-sarja talveen. Nyt turnaus on järjestetty sisällä kolmena vuonna. Jokaisessa turnauksessa on vähintään ollut 5 joukkuetta. Nelihenkisyys on tullut ainoastaan altaan koosta johtuvaa. Toivottavasti tulevaisuudessa löydämme isompia altaita jotta pääsisimme isompaan joukkue kokoon.
Miksi yksi turnaus? Jostainhan oli aloitettava mikään ei estä saamasta turnaussarjaa junioreille aikaiseksi...
Tosin se täytyisi olla talvella ja paikkojakin pitäisi löytyä.
Lisäksi olisiko järkevää ratkaista SM-titteli jo toukukuussa?
Hyviä ehrotuksia otetaan vastaan.
En kuitenkaan suosittelisi Junnu-SM siirtoa takaisin kesään niin kuin Leo sanoi:Osa junnuista pelaa miehissä ja se loma ongelma..
Pienin askelin varmasti eteenpäin...
No tälläinen historia pläjäys...
Mitäs mieltä muut naiset olis siitä et voitas pelata 2. divarissa miesten ja junnujen kanssa ja näin päästäs todennäkösesti pelaan useammissa turnauksissa kun tällä hetkellä.
Mun mielestä se olis meidän kehittymisen kannalta erittäin tärkeetä, koska muuten meidän pelaaminen kesällä on jääny tosi vähiin ja just kesähän on parasta aikaa pelata ja treenata ja turnauksissa pelaaminen olis kyllä hyvä motivaatiolähde reenaamiseen. Nythän on ollu lähinnä niin et naiset on pelannu talvisin parissa kolmessa taurnauksessa ja sit kesällä lähinnä miesten kanssa samassa joukkueessa, jos nyt on päässy pelaan ollenkaan.
Mun mielestä olis ainakin tosi kiva päästä pelaan kesäsin muuallakin kun maajoukkuereeneissä.
Elina
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.