View Full Version : Lettmann te koop
Zoals de titel al doet vermoeden, wil ik m'n ouwe trouwe en onverwoestbare Lettmann Equipe verkopen. Een staaltje onverwoestbare duitse degelijkheid die ondanks diverse aanslagen nog geen kraakjes of reparaties heeft. Prima boot voor de grote poloër van 80+ kg.
Materiaal: Dioleen/Polyester (DCS). Prijs: zo'n 400 eurootjes. Meer info? Stuur even een mailtje.
Doei,
Cor
je gaat ons toch niet verlaten he Cor? en zo niet, waar ga je nu eigenlijk in varen?
je gaat ons toch niet verlaten he Cor? en zo niet, waar ga je nu eigenlijk in varen?
Doe nie so raar Dennis... Nee, de Vampire van het WK in Japan http://www.canoepolo.com/forum/showthread.php?t=7572 is naar mij gegaan.
michielv
25-01-2006, 03:00 PM
He, pas je toch in een Vampire? Want indertijd kwam je niet in de mijne en da's toch ook een grote versie.
Maar gefeliciteerd! Zijn fijne bootjes :D
@iedereen: inmiddels heb ik Dennis gesproken dus onderstaande opmerkingen kunnen genegeerd worden :p
Rest nog de vraag aan Cor: hoe vaartie? :thumbup:
Hoezo negeren? Ik heb niks gezegd toch..
michielv
25-01-2006, 08:14 PM
Ja, best wel :p
Maar terug naar het onderwerp: misschien ook effe posten bij de classifieds? Of desnoods bij onze zuiderburen?
stephanie
08-02-2006, 01:42 PM
Zoals de titel al doet vermoeden, wil ik m'n ouwe trouwe en onverwoestbare Lettmann Equipe verkopen. Een staaltje onverwoestbare duitse degelijkheid die ondanks diverse aanslagen nog geen kraakjes of reparaties heeft. Prima boot voor de grote poloër van 80+ kg.
Materiaal: Dioleen/Polyester (DCS). Prijs: zo'n 400 eurootjes. Meer info? Stuur even een mailtje.
Doei,
Cor
is den boot nog altijd te koop ?
Ja hoor, nog steeds te koop. Even wat fotootjes erbij gezet... als alles goed is gegaan :rolleyes:
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.