PDA

View Full Version : IO. Serge Vandeputte: Van wie zijn de klachten i.v.m. Beker van België?

connie
19-10-2002, 05:36 PM
Hoi Karel,

Ik zou je iets willen zeggen i.v.m. de Beker van België. Blijkbaar vermoed jij dat ik die klachten tegen Veurne heb geschreven. Wel, ik houd me daarmee niet bezig. Enkel het spel is belangrijk voor me. Ik heb enkel een klacht ingediend tegen de scheidsen, die niet bekwaam waren en tegen het resultaat van de wedstrijd Veurne - De Paddel B. Ik zweer dat niemand van De Paddel enige klacht naar het polocommitee gestuurd heeft tegenover Veurne of tegen eender wie van het polowerdeldje. Ik hou me niet bezig met kleinzielige dingen die na de wedstrijd gebeuren. Wanneer men dit wel doet, geeft men toe dat men schuld treft. Bij deze wil ik nogmaals duidelijk maken dat er niemand van De Paddel enige klacht heeft ingediend tegen wie ook. Ik denk dat je de schuldige beter zoekt bij het TC en bij de scheidsen.

Sportieve groeten,
Vandeputte Serge

P.S: Beide clubs willen steeds winnen en dit is heel normaal en wanneer het TC dik in de fout gaat, schuift men alle schuld op deze 2 clubs. Ze zouden beter de oorzaak aanpakken i.p.v. sancties op te leggen tegen de 2 clubs.

scroll
20-10-2002, 08:11 AM
Wat ik mij na deze post afvroeg is of je als scheidsrechter kan weigeren aan match te fluiten omdat je je onbekwaam voelt?

Greets Pieter

Bas (je)
23-10-2002, 06:30 AM
volgens mij kan dat niet een wedstrijd niet fluiten. Je hebt je scheidsrechtersopleiding gedaan en bent voor een bepaalde klasse geschikt dan moet je die wedstrijden dan ook gaan fluiten. Als de klasse te hoog voor je is dan euhhhh dan weet ik het ook niet meer!

:headbang: - Bas (je) - :viking:

scroll
23-10-2002, 06:04 PM
Als ge net in dei klasse fluit en ge moet er direct de zwaarste mathc fluiten voor enige ervaring opgedaan te hebben in die klasse dan ook?

Of op int tornooien met welke klassa staat dat gelijk??

greets pieter

henk
29-12-2002, 11:56 AM
Originally posted by scroll
Als ge net in dei klasse fluit en ge moet er direct de zwaarste mathc fluiten voor enige ervaring opgedaan te hebben in die klasse dan ook?

Of op int tornooien met welke klassa staat dat gelijk??

greets pieter

damn belgs is al moeilijk maar als ze ook nog een spelfouten maken wordt het wel erg lastig! en bovendien denk ik dat iedereen maar eens op moet houden met zeuren en gewoon gaan kanoen.... :cheers:

Kajakske
30-12-2002, 09:20 AM
Hmmm, spelfouten ? Oh, dat is hier gewoon een dialect :p

Op moet houden met zeuren en gewoon gaan kanoen ?
Dat is hier kajakken :ppp

kim
31-01-2003, 07:46 PM
hoe zit dat eigenlijk, die cursus om scheidsrechter te worden, wanneer is dat, en waar, en wa moet ge dan doen?

greetz kim