PDA

View Full Version : Maajoukkuetoiminta U21?

The Fly
16-10-2002, 11:39 AM
Moroo!

Millonkas polkaistaan käyntiin yhteisharjoittelu?

Pitäisköös kartottaa mahdollisia halukkaita EM 2003 joukkueeseen? (myös kartottamaan ne, ketkä voivat luvata melko varmasti pystyvänsä lähtemään reissuun)

Mun mielestä kannattais mahdollisimman aikaisessa vaiheessa saada kasaan sellanen "about" noin joukkueen runko niistä, jotka olisivat lähdössä Irlantiin, sillä mitä enemmän porukka treenaa yhdessä, (eikä kukaan jää yllättäen poin) sitä parempaa tulokseen päästäisiin. JA tietenkin porukan kannattaisi olla mahdollisimman suuri...
:)

Eipä muuta...jatketaan...

Tuure
16-10-2002, 01:43 PM
Voitas pitää pien palaveri ens vuodesta lauantaina Tampereella.
Mäkin oon nimittäin paikalla ainakin pari tuntii aamusta ja todennäkösesti sillonkin kun turnaus on loppumassa eli mun tietojen mukaan ainot kuka puuttuis ois Jani tai Minä ja Jani.

The Fly
16-10-2002, 07:42 PM
mä puutun. voitte pitää palaverin, mutta toisaalta haluaisin olla läsnä. No, jos pidätte, niin pitäkää hyvä.:silly:

The Fly
23-10-2002, 06:47 PM
Lukekaahan kaikki postejanne. Jos teille ei tule U21 postituslistan postit, älähtäkää.... :D :hump:

BTW:nää smilesit on muuten väkivalta painotteisia...:viking: :ninja: :gun: :bfire: :guns: :barbell: (viimeinenkin viittaa väkivaltaan: jos treenaa paljon, saattaa kiinnostua hormooneista ja ne saattavat aiheuttaa väkivaltaista mielialaa)

PeQu
24-10-2002, 02:25 PM
Ei kai susta oo nyt sitten tullu väkivaltainen hormonienpopsija? :thumbdown

The Fly
24-10-2002, 02:39 PM
Nope, ei pelkoa...ei näin iso mies mitään hormooneja tarvi....tota lihasmassaa rupee olemaan muutenkin no niin paljon, jopa liikaa. Nykyään täytyy kaikki vaatteetkin tettää, kun ei kaupasta löydy paitoja, jossa olisi tarpeeksi tilaa hauikselle...:eek:

The Fly
26-10-2002, 06:53 PM
hei noita väkivaltaisia smilejä on enemmän : :bang: :headbang: :karate: :pumpkin: :worship: ...hei ihan oikeesti....

Kimble
06-11-2002, 07:37 AM
Mun mielestä on hyvä homma, jos pystytään järjestämään junnu maajoukkueelle yhteisiä harjoituksia, joihin mahdollisimman moni ottaa osaa. Se on totta, että mitä enemmän joukkue pelaa ja herjoittelee yhdessä, niin sitä paremmin joukkue pystyy pelaamaan yhteen. Pelaajat oppivat tuntemaan toisensa jne.
Mutta minulla ei henkilökohtaisesti ole varaa matkustaa joka toinen viikonloppu Tampereelle bussilla. Meillä on myös aika vaikea kuljettaa kalustoa mukanamme, niinkuin kävi junnujen sm-kisoissa, kun kanootit eivät mahtuneet bussiin. Noh, onneksi kohta arsi ja eeti saa ajokortit niin ehkä tämä asia helpottuu, mutta olen kyllä sitä mieltä, että leirejä voitaisiin pitää muuallakin kuin Tampereella.

The Fly
06-11-2002, 11:26 AM
Joo, joo joo.... tarkoituksena on harjoitella mahdolllisimman paljon yhdessä ennen ens syksyn EM kisoja.

Tottakai, leirejä voi, pitää ja toivotaan järjestettävän muuallkin, kuin "vain" Tampereella. Mutta, niinkuin tuolla sähköpostissa ilmeni, ei oikein kenelläkään tuntunut olevan kiinnostusta järkkäillä leiriä ens lauantaille, kuin meillä.
:(

Kyllä mä ainakin tulisin mielummin johonkin muualle leirille, kuin järjestelen sitä Tampere - Kangasala sektorille.:worship:

Henk.koht. aiankin toivoisin, että kaikki järjestäisivät noita leirejä, siis, että niitä järkättäissiin ihan ympäri Suomen. (ymmärtääkseni hesalaisilla ja Tamperelaisilla (mukaan lukien KaMe) on parhaat kulkumahdollisuudet....:) )

-at