View Full Version : ..edustusvaatteista...
The Fly
15-10-2002, 06:59 PM
Hmm, silloin Essenissä puhuttiin, että tehdään yhteistilaus "uusista" vaatteista. Koskien ainakin niitä, jotka vaihtoivat edustusvaatteitaan jonkun toisen maan dustajan kanssa - miksi ei muitakin....
Onko tästä tilauksesta mitään tietoa?
:confused: :confused: :)
Laura
16-10-2002, 09:57 AM
Ei varmaan kukaan oo hoitanu.
Varmaan tuo hoitaminen jäis mieluusti sille, joka ne hommas ekankin kerran, kun kontaktit on jo valmiiks. Eikö? Kukas se muuten oli? Eikös ollu joku Hesasta?
Tai jos kyseinen henkilö ei halua asiaa hoitaa niin vois varmaan laittaa tänne yhteystiedot niin voi joku muu halukas hoitaa. :)
Mä vaihdoin pois fleecen ja t-paidan.
-Annina
The Fly
16-10-2002, 11:25 AM
Jep, ellen mä nyt ihan väärin muista, niin eikös Korpelan Mikolla ollut jotain tekemistä noiden tilausten kanssa..(Santtu(?)
Juups, Mikkohan asian hoiti. Jäikös niitä yleensäkään monelle niitä kuteita? Mun mielestä niitteen vaatteitten laatuun kannattais hiukan satsata lisää...
-PeQu
The Fly
16-10-2002, 07:21 PM
Jep, olen mäkin valmis satsaamaan laatuun lisää, mutta se näkyy automaattisesti hinnassa, joten ovatko kaikki valmiita?
Ainakin itse kokisin paremman laadun hyväksi, sillä sitä myötä vaatteista, etenkin ulkovaatteista tulisi paljon monikäyttöisempiä....
mietitään..
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.