PDA

View Full Version : Intrigeren op een forum

Devil
14-10-2002, 01:01 PM
Als ik de dikke Vandale inkijk, zie ik staan:

in·tri·´ge·ren
I {onov.ww.}
1 met slinkse streken te werk gaan, een heimelijke invloed aanwenden om zijn doel te bereiken => konkelen, kuipen

Nu stel ik aan alle intriganten op dit forum, die er blijkbaar een "sport" van maken om een negatieve spiraal te verwekken, de lucht te doen stinken en haat tussen de mensen uit te lokken, wat ze hiermee wensen te bereiken?

Het virus blijft maar aanhouden, de parasieten op het forum blijven maar de sfeer verpesten... de threads verbeteren er niet op.

Bedenk eens het volgende: Als je het zo ver krijgt dat uw gastheer (lees kayakpolo in België) sterft, dan sterven de virussen en parasieten mee...

Is het dat dat je wenst te bereiken?
Denk er es over na!

D

scroll
14-10-2002, 03:17 PM
cursus bio geleerd??

Mer Devil heeft wel een punt. Probeer opbouwende kritiek te geven. Niet impulsief te reageren mer eens na te denken over uw post. U eigen post kunne volgensmij nog geedit worden.

Of probeer u gedachten toch positiver te verwoorden

Het klinkt beter dat u zegt: "hoe kunnen we de polo verbeteren"
dan
"tgaat slecht gaat altijd slecht gaan mer t'is hun schuld, zij moeten mer zien dat het beter wordt".

Probeer dit een bron van goede id'en te maken ipv kritiek spuien bij mensen bij wie je het niet in hun gezicht durft zeggen

Greets Pieter