PDA

View Full Version : Doelstellingen

japse
11-10-2005, 03:28 PM
wat zijn de doelstellingen dit jaar en wat hopen jullie te bereiken?

nummer6
11-10-2005, 03:30 PM
zp verslaan

japse
11-10-2005, 03:32 PM
hee komt dat ff mooi uit komt overeen met die van ons

jullie blijven verslaan

nummer6
11-10-2005, 03:37 PM
oja en promoveren naar de hoofdklasse

Rolf [GKV]
11-10-2005, 05:02 PM
oja en promoveren naar de hoofdklasse

Daar hou ik je aan :)

japse
12-10-2005, 07:26 PM
promoveren wie wil dat nou niet he:rolleyes:

nummer6
12-10-2005, 07:31 PM
eh DKV A, GKV A, ODY A ga zo maar door.. ik denk niet dat hun doelstelling promoveren is

japse
12-10-2005, 08:04 PM
he he slimmerik

als het kan misschien wel maar op het moment spelen ze in de hogste klasse en dan kan het niet nee

Gjot
13-10-2005, 08:09 PM
ons enige doel is misschien ergens een toernooitje mee te doen :rolleyes:

nummer6
13-10-2005, 09:28 PM
van welke club (team) ben je dan ?

die doelstelling lijkt me vrij gemakkelijk haalbaar

michielv
14-10-2005, 07:11 AM
eh DKV A, GKV A, ODY A ga zo maar door.. ik denk niet dat hun doelstelling promoveren is

Tenzij je een hogere plaats in de competitie uitslagen ook als promoveren ziet dan is er alleen voor DKV weinig meer te behalen in Nederland.

:D

Gjot
20-10-2005, 09:26 PM
van welke club (team) ben je dan ?

die doelstelling lijkt me vrij gemakkelijk haalbaar

Tilikum, heeft in een grijs verleden ooit kanopolo gespeeld. Vorig jaar hebben we met een paar jeugdleden aan een soort scholierentoernooitje meegedaan (bij the Clan) en daar willen we in ieder geval weer aan mee doen. Misschien nog een ander toernooitje, maar dan moeten we eerst zien hoe en wat. :)

michielv
21-10-2005, 08:50 AM
@Gjolt: misschien is het wat om volgend jaar mee te doen met het Hemelvaartoernooi? Dat is speciaal voor beginnende teams om kennis te maken met het varen van polowedstrijden. Dit jaar was het in Groningen maar waar het volgend jaar georganiseerd wordt zou ik niet weten (Aj, dat is wel een beetje pijnlijk, maar goed, ben iets te weg uit de scene geloof ik). Hou dit forum in de gaten voor nieuws hierover. :thumbup:

Gjot
21-10-2005, 12:35 PM
Ik zal het er met ze over hebben, lijkt me een leuk toernooitje voor ons.:) Alleen zitten we dan nog met een probleem dat we nog poloboten hebben uit de tijd dat die dingen helemaal rond/bol waren...:rolleyes:

Rolf [GKV]
21-10-2005, 12:49 PM
Wij hebben ook een zwembad toernooi in Groningen deze winter, ook voor beginnende teams, zou ook wel leuk zijn denk ik :)

Via www.kanopolo.tk (http://www.kanopolo.tk) kan je aan informatie komen.

:wavey:

michielv
21-10-2005, 06:15 PM
Ik zal het er met ze over hebben, lijkt me een leuk toernooitje voor ons.:) Alleen zitten we dan nog met een probleem dat we nog poloboten hebben uit de tijd dat die dingen helemaal rond/bol waren...:rolleyes:

Als je dit vantevoren aangeeft is er meestal wel iets te regelen. Soms kun je voor een symbolisch bedrag de boten van een ander team gebruiken (of zelfs lenen). Idealiter zou de BKPC natuurlijk een hoeveelheid materiaal voor dit soort gelegenheden hebben maar dat is niet te betalen en dan hebben we het nog niet eens over opslag ed. gehad.

Het Hemelvaart toernooi is altijd erg leuk en leerzaam dus als je de gelegenheid hebt: doen! :wavey:

(BTW: voor het geld hoef je het niet te laten, dat is meestal iets van 10 euro per team ofzo).