Doby
12-10-2002, 06:21 PM
Mag ik jullie mededelen dat momenteel de vinger gewezen word naar het TC en de scheidsen ivm met de voelbare spanning in ons polowereldje. Ik zeg jullie er wel bij dat ik niet echt veel stemmen binnenkrijg, aan de andere kant wel veel persoonlijke mail waar ik van vele ploegen, die blijkbaar niet willen stemmen, een duidelijke boodschap krijg.
MENSEN, voor te stemmen moet je inderdaad een login hebben, maar ik verzeker jullie dat ik op geen manier ook kan nagaan van wie of van waar deze stemmen komen, en iedereen is slim genoeg om ergens een emailadres aan te maken om zo een login te bekomen.
En ergens vind ik die poll belangerijk.
Ten eerste, om te weten wat jullie ervan vinden van die situatie.
Ten tweedde, om te weten wat er verkeerd loopt en waar er kan 'bijgeschroefd' worden om alles sportiever en aangenamer te maken.
Mvg
den Doby
MENSEN, voor te stemmen moet je inderdaad een login hebben, maar ik verzeker jullie dat ik op geen manier ook kan nagaan van wie of van waar deze stemmen komen, en iedereen is slim genoeg om ergens een emailadres aan te maken om zo een login te bekomen.
En ergens vind ik die poll belangerijk.
Ten eerste, om te weten wat jullie ervan vinden van die situatie.
Ten tweedde, om te weten wat er verkeerd loopt en waar er kan 'bijgeschroefd' worden om alles sportiever en aangenamer te maken.
Mvg
den Doby