View Full Version : Pylkwier Tournooi
MRX Hydro
20-09-2005, 10:03 AM
Hoi mensen,
Wie komen er eigenlijk allemaal naar het pylkwier tournooi?? :confused:
Ik ben erg nieuwsgierig........
Greetzzz,
marco
Sjoerdp
20-09-2005, 11:12 AM
Euros is van plan met minimaal één team te komen. Het zou leuk zijn als we ook nog een echt beginnersteam op het water kunnen krijgen, want daar is dit een echt leuk weekend voor!
Maar ik hoorde dat er al 12 inschrijvingen zijn exclusief Euros?
Wij (UKC) doen ook mee en hebben er 3 nieuwelingen bij :)
Rolf [GKV]
20-09-2005, 02:27 PM
Wij gaan met ons net gepromoveerde jeugdteam 2e klasse en met onze jongere jeugd jeugdklasse. Er komt ook een senioren team in de jeugd klasse neem ik aan.
M d R komt ook met een 2e klasse team.
zp een team 2e klasse met 3 echte beginners erin zowaar
tommy:P
22-09-2005, 09:43 AM
zp een team 2e klasse met 3 echte beginners erin zowaar
zo dus jij gaat ook weer aan de bak:D
japse
24-09-2005, 12:03 AM
nou 3 ik zou zeggen 2 beginners waarvan eentje egt beginner sinds ons eigen toernooi en iemand die a en toe wat aankloot maar wel nog beginners en dat in de 2de klasse want we hebbn hoge verwachtingen
japse
25-09-2005, 04:03 PM
is er al een schema bekend?
nou 3 ik zou zeggen 2 beginners waarvan eentje egt beginner sinds ons eigen toernooi en iemand die a en toe wat aankloot maar wel nog beginners en dat in de 2de klasse want we hebbn hoge verwachtingen
In dat geval 4 beginners en een keeper
japse
26-09-2005, 03:29 PM
ik kan wel raden wie er keeper is denk:wavey:
Sjoerdp
29-09-2005, 11:26 AM
Euros zoekt nog mensen voor het beginnersteam!
Het beginnersteam van Euros heeft op dit moment maar 3 mensen. Wie-o-wie wil er nog meevaren?
Het tweede klasse team heeft 5 mensen. 't ken nèt!
Sjoerd {at} euros {dot} nl
Remko
29-09-2005, 03:02 PM
Ik heb misschien een Natseccer in de aanbieding. Maar misschien ook niet. Ga ik straks nog eens proberen te bellen. Ik schat het in als 1 op 3 kans dat hij wel gaat. Anders ben ik ook nooit te beroerd voor een stevig potje jeugd/beginners kanopolo.
Een team met drie spelers komt mij trouwens ook errug bekend voor.:bang: (Ieper én competitie)
nummer6
30-09-2005, 11:06 AM
Volgens mij zijn wij ook wel in staat om een extra spelertje mee te nemen. Dan ben je volgens mij rond met 5 spelers. De vraag is alleen of je hem wilt hebben. Hij is een jaar of 13 en heeft een keer meegevaren met een tweede klasse toernooi, verder geen ervaring. Hij traint wel.
Als je snel reageert kan ik misschien nog iets regelen
ThomasMaij
30-09-2005, 11:17 AM
Volgens mij zijn wij ook wel in staat om een extra spelertje mee te nemen. Dan ben je volgens mij rond met 5 spelers. De vraag is alleen of je hem wilt hebben. Hij is een jaar of 13 en heeft een keer meegevaren met een tweede klasse toernooi, verder geen ervaring. Hij traint wel.
Als je snel reageert kan ik misschien nog iets regelen
Hij heeft het toch over een beginnersteam? lijkt me duidelijk dat dat geen probleem moet zijn. :D
Sjoerdp
30-09-2005, 11:21 AM
UKC heeft gemaild dat ze met 9 man komen, waarvan 3 beginners. Die kunnen dus prima in ons team erbij! Dan heeft UKC minder wissels liggen, dus ook voor hun een uitkomst.
Bedankt allemaal!
Sjoerd (die er nu snel vandoor gaat en geen mail of forum meer leest)
trekvogeljorrit
30-09-2005, 03:38 PM
trekvogels heeft nu ook een team compleet:) (suus charels wouter diego en ik) en speelt mee in de 2e klasse, nu alleen het vervoer nog regelen:rolleyes:
tot morgen:wavey:
Rolf [GKV]
30-09-2005, 06:25 PM
Wij hebben na even zoeken ook 6 man op het water :)
:wavey:
ThomasMaij
03-10-2005, 11:52 AM
zijn de uitslagen al bekend?
Remko
03-10-2005, 12:53 PM
Het gaat om het spel, niet om de knikkers. Dat de hydronauten laatste zijn geworden doet dus totaal niet terzake. En dat groningen (C?) heeft gewonnen ook niet (de sportiviteitsprijs zullen ze zeker niet winnen). En Rijnland D leende steeds de twee beste spelers die ze konden krijgen, dus wat zegt een tweede plaats dan?
De schattigheidsprijs :bunny: is denk ik gewonnen door Vikings, op de voet gevolgd door de GKV piranha's (die schattiger zouden zijn als ze niet zo professioneel gedisciplineerd tactisch voeren). De per-ongeluk-lompheidsprijs :bang: is dit jaar denk ik voor UKC in plaats van Euros.
Belangrijke details waren dat het weer weer prima was en de blubber langs de kant weer zo'n 5 cm diep, Euros drinken nog steeds alleen maar thee, Zwetplassers niet :drunk: en veteranenteams voelen zich nog steeds ongehinderd door spelregels.
ThomasMaij
03-10-2005, 04:29 PM
En Keistad? vallen die again niet in de prijzen? :eek: :wavey:
nummer6
03-10-2005, 04:48 PM
Misschien Keistad J, in de tweede klasse in ieder geval niet.
Sowieso beetje appart toernooitje, veel 1e klasse en zelfs hoofdklasse spelers in het water. Nu moet ik op mijn woorden letten want ik ben zelf ook gepromoveerd dit jaar (en dan nog niet bij de eerste 3 eindigen ;) )
Rolf [GKV]
03-10-2005, 05:10 PM
ach het was wel gezellig alleen idd hoger niveau als vorig jaar maar dat maakt niet uit:)
:wavey:
Ik denk trouwens keistad 2e plek jeugd klasse tussen 2 senioren teams in.
ralfveltman
03-10-2005, 08:31 PM
Inderdaad weer hardstikke gezellig. Maar het blijft jammer dat er in de finale van de tweede klasse niet 1 speler in het veld lag die volgend jaar ook nog tweede klasse speelt.
Ach, wat maakt het eigenlijk uit. Voor een krachtmeting hebben we de landelijke competitie toch? Pylkwier was gewoon een reuzeleuk toernooi en dat we de "per-ongluk-lompheidsprijs"( :rolleyes: ) van Euros hebben overgenomen... Tja, dat krijg je als je wat beginners aan ze uitleent hè? Die pikken dat gewoon heel snel op :D
michielv
04-10-2005, 01:38 PM
Haha *LOL* Remko, dat was een toernooiverslag naar mijn hart :thumbup:
Remko
04-10-2005, 02:53 PM
puntje 1. Michiel, waar was je? Jij zat toch bij de UKC?
puntje 2. Keistad J deed het prrrimaaaaaa!:trophy:
puntje 3. Er lagen zelfs hoofklassespelers op het water? Bij M de R ofzo? Het all-stars wedstrijdje op zaterdag heeft nog nooit zo'n slechte bezetting gehad (met alle respect natuurlijk. jullie hebben het goed gedaan hoor:kiss: ) en drie spelers daarvan (waaronder Chris, de hoofdklasseman (ik ben gedegradeerd)) hebben de rest van het toernooi op de kant gestaan.
puntje 4. per-ongEluk-lomp toetsenbord:p Maar ik was inderdaad nog vergeten een ode te brengen aan de gulheid waarmee de UKC haar sterspelers ter beschikking stelde aan het onderbezette Euros B. Hulde end b'vo!
Rolf [GKV]
04-10-2005, 03:35 PM
puntje 3. Er lagen zelfs hoofklassespelers op het water? Bij M de R ofzo?
GKV :o en trekvogels hadden er eentje die meespeelde..maja moet kunnen toch.
Diewertje
04-10-2005, 06:23 PM
Ter info thomas: Keistad J is tweede geworden en ons tweede klasse team zevende
MRX Hydro
04-10-2005, 06:25 PM
zijn de uitslagen al bekend?
Jha de uitslagen zijn bekend :D maar je raad het vast al ze zijn nog niet verwerkt :rolleyes:
Word hard aan gewerkt.....
Greetz,,,
michielv
04-10-2005, 06:55 PM
puntje 1. Michiel, waar was je? Jij zat toch bij de UKC?
Ik ben met polo-pensioen :wavey:
Overigens train ik momenteel vaker dan de laatste paar jaar, zij het alleen conditie. Zo in je eentje met een bal is ook maar saai maar je kunt wel lekker al dat luie zweet eruit werken.
Wie weet zie je me ooit nog eens terug in een ouwelullenteam maar voorlopig even niet.
MRX Hydro
04-10-2005, 06:56 PM
Jha de uitslagen zijn bekend :D maar je raad het vast al ze zijn nog niet verwerkt :rolleyes:
Word hard aan gewerkt.....
Greetz,,,
De uitslagen van de wedstrijden zijn hier (http://marxo.nl/kanopolo_data/Schema%20pylkwier%2005%20+uitslagen.xls) te vinden, nee de eind klassering zit daar nog niet bij..
Greetzzz,
Marco
ThomasMaij
04-10-2005, 09:06 PM
Bedankt diewertje :D
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.