PDA

View Full Version : Påmelding til NM i Kajakkpolo 2005

Henrik Holst
13-07-2005, 09:26 AM
Hei

Skjema for påmelding er nå lagt ut under www.padling.no (http://www.padling.no)

Gå dit og meld dere på NÅ! :D

Henrik Holst
21-07-2005, 07:39 AM
Hei igjen

Beach Boys er påmeldt til NM, samt at også Köping har meldt sin deltakelse. Ser lovende ut med Strand Junior også. Hvordan er det ellers rundt i landet? Vet at Fagernes, Farris, Nesodden, Strand 2, Stavanger m.m. er på gang

Frode Weeg
23-07-2005, 11:21 AM
Hei alle padle venner.

Bekrefter at Strand og Koping har meldt seg på, og jeg venter spent på flere. Håper flest mulig kan komme.

På Fagernes prøver jeg å bygge et lag, som kansje i fremtiden kan være med å konkurere. Regner med at vi kaansje skal greie fra 2-4 mann i år, så vi må nokk låne en mann eller to. Men en ting er sikkert, interessen er der. Forrige mandag var Elton med og hjalp til, med imponerende 8 personer til stede.
Tusen takk til stian, det var veldig gøy..

Ellers meld dere på, jeg har stor plass på mail boksen..:thumbup:

Jacob
23-07-2005, 08:28 PM
hvordan er det me klubber der vil tilmelde sig, kan måske finde e lag fra odense eller århus som gerne vil med, og som passer i niveau

å men ellers er det et supert stævne her i skovs...

Frode Weeg
24-07-2005, 10:15 AM
Det er to lag så langt, men regner med at det øker fort til fem, seks.

Det spørs på Farris.. Alle er velkommen!!

Henrik Holst
24-07-2005, 10:17 AM
Hei

Høres veldig bra ut med et lag fra Danmark. Selvfølgelig avhengig av hvor mange lag vi blir og har plass til, men jeg tror ikke det bør bli noe problem med antall lag?. Heller som sagt veldig bra med litt sportslig matching fra Danmark.

Hvis vi har en helg og en bane å arrangere turneringen på; hvor mange lag har vi da plass til egentlig?

Henrik Holst
24-07-2005, 10:21 AM
Her er kanskje den mest realistiske listen over lag:

Beach Boys
Köping
Farris
Fagernes/OSI
Nesodden v/Rich
Stavanger/Strand 2
Danmark

Samt at jeg tror Strand klarer et juniorlag, og dermed også håper at Farris klarer det, slik at de kan matche seg mot hverandre.

Så altså 9 lag??

Jacob
25-07-2005, 11:52 AM
høres godt ud....

jeg jobber lidt vidre med de danske lag, så må vi se hvad som sker...

og henrik for resultater fra stævnet så tjek deres hjemme side, du finder nok et link her på siden..

der blæiver resultatet snart offentlig gjort..

Henrik Holst
25-07-2005, 12:01 PM
Supert!

Hva skjer med Bø, eller evt andre mixed lag?

Jacob
25-07-2005, 08:52 PM
jeg prøver stadig at få et lag med fra bø, men hvis det bliver til noget, så bliver det nok kun et par stykker mixet med nogle andre....

Henrik Holst
02-08-2005, 08:26 AM
Hei

Siste oppdatering er at Strand Junior nå har medlt seg på. Tyder på at Richard, Jacob og Jeppe danner et lag med noen ekstra spillere. Stavanger stiller enten lag alene, eller med en eller to ekstra spillere. Strand 2 er nesten klart, så får vi se om de spiller alene eller om de slår seg sammen med Fagernes??

Ellers venter jeg svar fra Farris, men de mente at Junior laget var 95% sikkert, og at Senior var litt mer usikkert.

Beach Boys
Strand 2
Strand Junior
Köping
Rich/Jacob/Pelle+ mixed
Stavanger
Farris Junior

De som da er litt mer usikre, er om Fagernes stiller eget lag, eller om de kompletterer Strand 2, samt om Farris stiller Senior lag. Det er også en mulighet for at Köping stiller et ekstra lag.

Vi får se

Jacob
09-08-2005, 02:15 PM
er der nogen der har lavet et program?

eller bare ved hvornår kampene starter??:D

glæder mig vildt meget....bliver super at få lov til at banke strand BB!!! det glæder jeg mig til...:eek:

Henrik Holst
09-08-2005, 02:32 PM
PØH!!!! INGEN banker Beach Boys!!!!! INGEN!!!!

Ettersom det er treghet i påmeldingen av lag så er ikke spilleskjema klart enda. Jeg har egentlig ikke noe med det å gjøre, men jeg vet at det dukker opp et par lag til nå i siste liten, og at spilleskjema blir laget etter det.

Tror vi havner på:

Beach Boys
Strand Junior
Strand 2
Jacob Allstars
Köping
Farris Junior

Stavanger Mixed??
Køping 2??

Henkan

Henrik Holst
09-08-2005, 02:33 PM
Det står: "Bø i Telemark Elitehold"...... Hvorfor er ikke de påmeldt???? :D

Jacob
10-08-2005, 07:44 PM
vi starter vel med første kamp kl 9?? ike sandt??

så er signaturen ændret..tilfreds henrik:D

Jacob
18-08-2005, 10:08 AM
så fik the BB aligevel lov til at vinde NM øv øv :mad:

nå men de fik da i det mindste et hak i pokalen, da vi som jeg på forhånd lovede solg dem ha ha henrik, så kan i lære det.....:thumbup:

Ps håber du får et supert bryllup...gratulere og alt det der....:norway:

Frode Weeg
24-08-2005, 03:30 PM
Hallo alle sammen!!

Tilbake fra ferie, og lader nå opp til litt avsluttende høstpadling.

Må bare si med rak rygg!!!!!!! Jeg var med å slo Beach boys to ganger under NM, VELDIG GØY :thumbup:
Men det var en kjempe helg, og jeg sitter igjen med en kjempe god følelse etter den. Vi får nå se fremover, og tråkke til med et par vinter turneringer.
Tror det vil bli lettere å få tak i noen lag også.

vi snakkes alle sammen!

Ps hvordan blir det med folk på trening neste uke på Strand, tenkte å komme fra Fagernes.