View Full Version : About Nordic Championships?
Hi there!
Does someone have more information about those Nordic Championships, date that I have seen somewhere was 20.8.? We have allso Finnish Championships at same date. If someone knows something, please share info! :wavey:
-Pekka,
Merimelojat,
Helsinki
All I know, is what I can read in the invitation recieved from Ander Lood from Köping.
lood@koping.net
We will be there... :-)
When and where? Who is going to host this event Sweden or Denmark? When do you have your coutrys Championships?
-PeQu
I believe that we need some sort of coordination between the 4 federations?
I guess Sweden.. Köping was ready this year... maybe they are ready to host an event in 2006?
Hejsan,
Jag vet att polokommitten i Sverige försöker samordna mellan länderna.
Ni (Finland, Norge och Danmark) kan väl maila era kontaktadresser till kanotpolosverige@yahoo.se ?
Det vore kanon att börja ett ännu bredare samarbete!
Hälsningar Eva Lindmark
Hejsa
Lyder rigtig godt med et nordisk samarbejde... mit navn er Hans-Henrik, og jeg er organisator for Skovshoved Canoepolo Open, og er indtil november polochef i klubben. Jeg håber på at vores turnering over tid, vil kunne oparbejde et stort nordisk islæt. Målsætningen er, at skabe en god turnering, hvor norden møder gode hold fra Tyskland, Belgien, Holland etc...
Jeg kan altid nåes på hhgm@clubportal.dk... og kajakpolo i klubben generelt har email kajakpolo@skovshoved.dk
HH
Som skrevet andetsteds i lokale fora, så er turneringen i 2006 pplanlagt til weekenden 22.-23. juli.
... 3 baner...
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.