PDA

View Full Version : Vermist: Peddel (DD Kinetic) van Niels van Santen (GKV)

michielv
30-09-2002, 08:07 AM
Hoi allemaal,

Niels van Santen is een peddel kwijt geraakt op het MDR toernooi. Het is een DD Kinetic met prepreg bladen en het ding was vrijwel nieuw (alleen maar op het WK gebruikt).

Mocht iemand (met name degenen die wel naar MDR waren en niet bij Odysseus afgelopen weekend) een peddel hebben die hem/haar niet erg bekend voorkomt, dan zou dit wel wel eens de peddel van Niels kunnen zijn. Kijk dus svp op je vereniging of in de schuur.

Weet je iets, geef het dan door aan Willem van der Lely: willemlely@home.nl.

Alvast bedankt (names Niels),

Michiel

henk
26-01-2003, 02:33 PM
nah als toch iedereen peddels aan het zoeken is. zoek de mijne dan ook ff :) ergens tijdens (na terugreis) EK in polen verdwenen en nooit meer teruggezien...(hij zou dus wel terug moeten zijn) dus als iemand naast de mooie nieuwe peddel van niels een oude peddel van henk ziet staan! gaarne meenemen voor henk :)

specs: oude dd kinetic zonder geel randje met mooie oude dd steel ertussen (zo een met geel kevlar draadje erdoorheen)

Unregistered
15-02-2003, 12:28 PM
dat is niet te geloven volgens mij vergeet hij bij elk toernooi wel wat hij moet ook nog zijn paspoort op zoeken en zijn telefoon oplader bij mij JD op halen trouwens mooi man dit forum

Roos
15-02-2003, 06:25 PM
Hi,

Als er iets van Niels op stond ligt er een in Alkmaar. Een kinetik met paulandniels zoiets. Kans is groot dat hij van paul of niels is.

Groetjes Erwin

paul_s
20-02-2003, 09:46 PM
Dat is cool, ik ben mijn peddel nog niet kwijt of hij is al gevonden. Een oude kinetic, met ranzig tape er om heen. Er staat paul, andreas en niels op.
Het is onze reserve peddel, niet de peddel van Niels die kwijt was. Als je er aan denk zou het fijn zijn als je hem naar helmond ofzo mee kan nemen, anders komen we hem in alkmaar wel weer een keer tegen.

Groeten,
Paul

Rick
20-02-2003, 11:37 PM
eeey psssst.....

peddel kopen ?

:D

BigD
21-02-2003, 03:29 PM
ik bied 5 euro!

japse
02-03-2003, 06:49 PM