View Full Version : Første polo trening på Fagernes
Frode Weeg
05-06-2005, 12:01 PM
Hallo alle sammen!
Da er vi i gang på Fagernes, og har hatt den første treningen.
Alle som kom likte det veldig godt, og stevningen ble god :thumbup:
Vi var 5 stykker, men det er flere som er gira. Så vi får håpe at det blir et stort miljø, etter som tiden går.
Målet ble laget på 30 min, og selvsagt etter Rema 10000 prinsippet. :D
Noen plankebiter,spiker og et badmington nett, som ble kjøpt på Gsport. It works.... Dette ble hengt opp på ei bru, som er for turgåere. Det ble noen baller susende rundt, men alt gikk helt topp.
Bilder kommer senere.
Henrik Holst
05-06-2005, 05:08 PM
Kult. Bra jobba Frode!!!!
Det hørtes dyrt ut med Rema 10000 prinsippet...... ;)
Ps! Bildet av deg fra Sandefjord kommer straks
Jacob
05-06-2005, 05:12 PM
he he jep rema 1000 princip er noget der koster mye penge.....
sådan ca rundt 30 kr gjorde vi det for:D
lyder godt med jeres lag i fagernes, håber virkelig i får et lag til Nm til sommer...
lyder godt med billeder, kan vi få se flere af dem??
Henrik Holst
05-06-2005, 05:29 PM
Rema 1000 er rimelig, men Rema 10000 er dyrt...??
Uansett, Stian, Simon Richard og jeg var i Holmenkollen i går for å vise oss litt frem i forkant av neste helg, samt sette opp ett av målene. Hvis det blir bra vær på søndag, så blir det veldig bra. Tror vi må satse på et fast stevne for lag fra Norge, Sverige og Danmark der fremover....
Jeg sender ut en mail på onsdag morgen tenker jeg. Da har jeg fått svar på hvem som kommer fra Farris. Tror de kommer med 1 lag+
Videre så er vel Jacob, Richard, Henrik, Stian, Simon, Frank, Frode, Oskar?? klare ihvertfall. Hvis vi er 3 lag så blir det både spilling og "undervisning" for de som vil prøve.
Jacob
05-06-2005, 10:34 PM
he he tror det er den danske måde at skrive det på, lavede bare tul med det du skrev ovenfor:D
æyder da supert hvis man kan få et skandinavisk stævne op og stå i kollen...
glæder mig til søndag..
Henrik Holst
06-06-2005, 07:27 AM
Hei Frode
Du må tømme mail postboksen din. Jeg får retur på mailen jeg sendte med bildet ditt. Kun den beste kvaliteten er god nok vet du, så det er på 3MB
Si ifra om du får den automatisk, eller om jeg må sende den på nytt igjen
Frode Weeg
06-06-2005, 01:24 PM
Hei Henrik!
Da må du prøve på oweeg@online.no Den er broderns, har tilgang på den.Hotmailen er vel for liten ,men denne vil gå. Gleder meg til å se det.:D
Ellers blir det full trening i dag, og onsdag på Fagernes. Kansje jeg kommer nedover torsdag til Strand.
Sendte deg video av lørdagen, jeg ble veldig overasket av gutta.:thumbup: Flinke. Prøver å få alle til å holde av den 13 og 14 august, da blir det liv.
På forhånd tusen takk!
Henrik Holst
09-06-2005, 08:54 AM
Har ikke fått noe video enda :(
Frode Weeg
10-06-2005, 09:29 AM
Nå skal den være kommet. Kansje det skjedde noe galt med mine ikke data fingre sist:D Tusen takk for bildet, det var kjempe bra. Ellers så har vi hatt trening på Fagernes lørdag, mandag, onsdag og i dag. Litt forskjellige folk har kommet, men mange av de samme har blitt tente. Bra saker:thumbup: Kansje vi tar en på sparket i morgen også, så med Kollen søndag blir det en full uke.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.