View Full Version : R.I.P. Sytse
Oh ja, dit was dus een ongelukje he mensen:D Laat deze foto's trouwens alsjeblieft niet aan moeders en oma's zien als je uitlegt wat kanopolo inhoudt:wavey:
P.S. met Sytse gaat het geloof ik wel weer ok.
Rolf [GKV]
02-06-2005, 08:18 PM
het zal ook weer niet zp zijn he :rolleyes:
ErikV
02-06-2005, 09:19 PM
toch maar even erbij vertellen dat hij wel een helm op had. Maar deze vloog na de klap af.
De voor mij belangrijkste vraag is "Hij heeft toch wel de bal veroverd toch ???"
Ik weet dat het goed met hem gaat, dus ach dat krijg je er van als je van die vieze goren-gele kleurtjes op je boot plakt, bij sommige mensen werkt dat toch agressie verhogend (zeker als je ook nog eens een hagenees bent en je tegen iemand moet varen die duidelijk meer amsterdams georienteerd is)
Wat mij betreft staat R.I.P dan ook voor Ruleert In Polo, als het al niet vanwege zijn spelcapaciteiten is, dan wel vanwege het feit dat hij toch met iedereen en altijd bereidt is een balletje te gooien..
De voor mij belangrijkste vraag is "Hij heeft toch wel de bal veroverd toch ???"
Wat dacht jezelf? Dit was duidelijk een overtreding van Sytse hij komt echt veel te dicht bij Tjeerd met z'n peddel :D .
Sytse
03-06-2005, 03:57 PM
moet ik er toch bijzeggen dat ik die bal echt had vlak voordat ik een boot op mijn kin kreeg! :p
michielv
06-06-2005, 10:29 AM
Toe maar, dit is wel een aardige voor in de lokale krant. Als ze dan nog denken dat kanovaren voor watjes is ;)
Maaruh, misschien je helm toch iets beter vast zetten de volgende keer? Het zou zo zonde zijn als je net zulke mooie voortanden krijgt als ik-zei-de-gek (kwam van een Schlegel bij wat invaren in de goede ouwe tijd).
Sytse
06-06-2005, 09:24 PM
volgens mij zat ie toch echt gewoon goed vast, hij raakte mijn schermpje gewoon precies en erg hard. :thumbdown
nou... hij zou toch niet echt gemikt hebben?
japse
09-06-2005, 06:56 PM
gemikt of niet hij was egt mooi (ik zou het niet beter gadaan kunnen hebben) ik zou er trots op zijn als ik mede actiespeler was op die foto
maar je bleef daarna wel lang onder water we dachten ffies dat je knock out was of bleef maar zo te zien is alles weer goed gekomen.
zie zaterdag wel tijdens de competitie
gemikt of niet hij was egt mooi (ik zou het niet beter gadaan kunnen hebben) ik zou er trots op zijn als ik mede actiespeler was op die foto
maar je bleef daarna wel lang onder water we dachten ffies dat je knock out was of bleef maar zo te zien is alles weer goed gekomen.
zie zaterdag wel tijdens de competitie
hij was niet gemikt hoor, Tjeerd voelde zich volgens mij behoorlijk opgelaten zelfs
maar inderdaad een apart kodak moment
japse
18-06-2005, 08:37 PM
en dat kodak moment is vastgelegd of gekodakt
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.