View Full Version : Mangler lag
Jacob
24-05-2005, 06:06 PM
Vil bare lige høre om der er nogle lag, af dem som stiller til NC i Lavik d. 18-19 juni..
som mangler en spiller, jeg står nemlig uden et lag da de fleste i Bø er draget på sommerferie, eller har fået sig job de må passe....
så hvis nogen har en plads, så sig gerne fra....trænger ikke at låne noget udstyr, andet en måske en vest i lag's farger....
hilsen Jacob...
Frode Weeg
24-05-2005, 07:45 PM
Hei Jacob!
Strand kommer sikkert til å stille to lag, og det er sikkert plass til deg der. Eller viss jeg får bytta vakta mi i Bodø, så skal jeg prøve å sette sammen et lag fra Fagernes. Da må du hjelpe til!!!!!
Vi får se men bytting for meg er veldig vansklig, siden alle her er pendlere.
Man får håpe det beste..
Jacob
24-05-2005, 08:26 PM
Jeg vil meget gerne være med til at hjælp til at et nyt lag ser dagens lys i Norsk polo....
men det lyder til at der skulle være plads til mig et sted der...
vi får se når tiden nærmer sig så...
Stian Elton
25-05-2005, 01:01 PM
Kanskje du skulle prøve å lage et lag sammen med richard. Hadde vært gøy å spille mot dere
Jacob
25-05-2005, 01:11 PM
:-)
ja det kunne være gøy, jeg prøver at snakke med ham, måske kan vi begge hjælpe Frode med at stille et lag....
men ved ikke hvad planer Richard har...vi å se...
vet ikke helt gvorfor det blev rødt:eek:
Stian Elton
25-05-2005, 01:14 PM
Sikkert fordi det var veldig viktig!
Jacob
25-05-2005, 02:39 PM
Jep, tror også det er derfor...
og bare så i lige ved det jeg har sommerferie fra i dag:thumbup:
og helt til den 20. august.....he he....
Henrik Holst
25-05-2005, 02:39 PM
Hadde vært gøy å satset på enda flere lag i NC-1
Kanskje vi kan klare:
-Strand 1
-Strand 2
-Farris Senior
-Farris Junior
-Mixed 1 ( Richard, Jacob, Nesodden m.m. )
-Mixed 2 ( OSI, Fagernes m.m. )
-Stavanger
???????
I don`t know?? Men det hadde ihvertfall vært bra med et "toppet" mixed lag, og et mixed lag nr. 2. Tror vi kan ha nok spillere
Jacob
25-05-2005, 03:35 PM
Det ser da godt nu, tror måske også jeg kan skaffe en eller 2 spillere her fra bø, men er ikke helt sikkert..
Hvad siger du Richard? skal vi satse på at lave et lag (Bø+Nesodden)
Frode Weeg
31-05-2005, 03:13 PM
Ser dårlig ut med bytte av vakt for min del, så jeg får heller være misunnelig på dere som reiser.:thumbdown
Jacob
04-06-2005, 10:25 AM
en skam du ikke kan komme med frode..
håber i får brugt de kajakker i fik.....så i kan stille lag til NM.....
hvis der er nogle af de fagernes spillere, som gerne vil til Larvik, kunne de da få en plads på holdet som Richard og mig prøver at samle..
andre lag løse spillere er også meget velkommen.....
Oscar Eliassen
08-06-2005, 07:43 PM
Jobber med å få til en bra bane i Farris i år. Det er vanskelig å få flåtene med målene til å bli stabile nok. Har byttet ut de gamle moringene med tyngre stener så vi får håpe det blir bedre. Gleder meg til kampene. Har Jacob fått seg noe lag?
Ellers da gutter? Er dere klare til Tyskland?
Ozzy from Farris
Jacob
08-06-2005, 10:43 PM
jep er super klar til tyskland....
richard og mig har næsten et lag klart, vi ved nok mere efter denne helg, hvor der bliver gang i kollen....
lyder godt med de nye mål....
hygge.....
Henrik Holst
09-06-2005, 08:52 AM
Jøss, har du våka også nå Oscar....:eek:
Jeg er klar for:
-Kollen
-Fariis
-Kiel
I den ordningen. Er bare helt utrolig digg å kunne spille kamper 3 helger på rad`!!!!
PS! Hsuk også å svare Richard vedr. Landslagsamling i Farris lørdan den 18. juni. Vi må få tunet oss litt før Kiel turneringen.
Jacob
09-06-2005, 01:41 PM
jep 3 helger på rad....det må være vores alle sammens store drøm:D
glæder mig vildt meget til kiel, vi skal nok spille mod mine gamle lag kompiser fra århus.....he he glæder mig til at vi slår dem....:thumbup:
men vi ses til huhaj i kollen....
hygge..
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.