View Full Version : competitie
nummer6
19-05-2005, 07:59 AM
Weet er iemand of er al iets van een speelschema is voor de competitie ?
Tim
Hoi,
Het schema zit in envelopjes en gaat zo naar de brievenbus, na het weekend zal het op de deurmat liggen.
Groetjes Erwin
Hé Erwin,
Gooi het gewoon digitaal (hier of NKB site...) ik geloof dat zelfs redelijk oude mannen zoals wij er uiteindelijk aan moeten dat de post per brievenbus een uitstervend verschijnsel is.
We zijn natuurlijk allemaal heeeeel nieuwsgierig of de Zwetplassers op zondagmorgen weer vroeg aan de bak moeten (:D ja toch Dennis.....)
Rolf [GKV]
23-05-2005, 12:29 PM
Het speelschema staat op de nkb site, ik zie ook dat de 1e klasse volgend jaar uit 10 teams bestaat :thumbup:
Eerste klasse
De nummer 1 promoveert naar de hoofdklasse.
De nummer 2 speelt een promotiewedstrijd tegen de nummer 7 van de hoofdklasse.
De nummer 8 speelt een degradatiewedstrijd tegen de nummer 3 van de tweede klasse.
Tweede klasse
De nummers 1 en 2 promoveren naar de eerste klasse.
De nummer 3 speelt een promotiewedstrijd tegen de nummer 8 van de eerste klasse.
Ik had het al gezien... grote verrassing is natuurlijk het spelen van de tweede klasse ook op 11-12 juni in Helmond !!
Moet ik toch als de sodemieter wat extra vervoer en tenten gaan regelen, plus een extra reservering in de Mac. D.
Laatste wedstrijd WH-B op zaterdag om 19.30, en dan ook nog de vijfde wedstrijd van die dag. Als iemand zich vrijwillig aanbied voor het masseren van WH-B dan graag (wees gerust, ik mag nog uitrusten in "A " en hoef dus niet behandeld te worden)
Zou deze zaterdag een straf zijn voor het al te veel beledigen/plagen van ZP ???....:D
Rolf [GKV]
23-05-2005, 12:43 PM
Hé Erwin,
We zijn natuurlijk allemaal heeeeel nieuwsgierig of de Zwetplassers op zondagmorgen weer vroeg aan de bak moeten (:D ja toch Dennis.....)
wij moeten ook lekker vaak de 1e wedstrijd vd dag spelen deze x :thumbdown
Ik had het al gezien... grote verrassing is natuurlijk het spelen van de tweede klasse ook op 11-12 juni in Helmond !!
Hoezo, dat stond toch al lang vast? Anders kon het ook nooit met de wedstrijden tenzij je 6 per dag wil gaan spelen.
Volgens mij stond als reserve-weekend 2e klasse nog steeds 2-3 juli..
Maar goed het maakt niet uit, gezelliger is dit wel..
nummer6
23-05-2005, 02:58 PM
Hehehe wij hoeven zaterdag 4 juni, als thuisclub, niet eens de eerste wedstrijd spelen. 13 uur 's middags is ook vroeg hoor :D
In ieder geval vind ik het heel vet dat er dit jaar 3 teams kunnen promoveren.
goeie oplossing van de overvolle tweede klasse :thumbup:
Hehehe wij hoeven zaterdag 4 juni, als thuisclub, niet eens de eerste wedstrijd spelen. 13 uur 's middags is ook vroeg hoor :D
In ieder geval vind ik het heel vet dat er dit jaar 3 teams kunnen promoveren.
goeie oplossing van de overvolle tweede klasse :thumbup:
het wordt natuurlijk wel erg humoristisch als wij straks tegen jullie promotie / degradatie gaan spelen
nummer6
23-05-2005, 03:09 PM
Dan moeten we natuurlijk eerst nog maar eens 3e van de tweede klasse zien te worden. Ik ben natuurlijk een optimist maar we hebben wel 12 (!) tegenstanders dit jaar.
als we van jullie winnen wil ik trouwens wel weer mdr ruleert terug :cool:
Dan moeten we natuurlijk eerst nog maar eens 3e van de tweede klasse zien te worden. Ik ben natuurlijk een optimist maar we hebben wel 12 (!) tegenstanders dit jaar.
als we van jullie winnen wil ik trouwens wel weer mdr ruleert terug :cool:
dat lijkt me heel redelijk, maar wel vergezocht:rolleyes:
Rolf [GKV]
05-06-2005, 06:47 PM
:) eerste weekend achter de rug :cool: nog 2 te gaan.
ErikV
05-06-2005, 08:05 PM
En weet iemand al tussenstanden?
Ik ben wel benieuwd wat de Helmvaarders B en de Helmvaarders jeugd gepresteerd hebben:) .
nummer6
05-06-2005, 08:31 PM
In de tweede klasse heeft Rijnland B alles gewonnen. Odyseus en GKV C verloren 1 wedstrijd en wonnen de rest. Michiel de Ruyter en ik geloof ook Zeewitoe hebbben 1 wedstrijd gelijk gespeeld en 1 verloren, de rest gewonnen.
het is dus nog spannend
In de jeugdklasse wonnen de junioren van GKV alles
Rolf [GKV]
06-06-2005, 05:55 AM
Volgens mij hebben ody en rijnland van zeewitoe gewonnen. Maar jullie wedstrijd tegen zeewitoe was dus gelijkspel?
nummer6
06-06-2005, 09:36 AM
jep helaas wel.. we stonden nog 3-1 voor ook
Rolf [GKV]
06-06-2005, 10:01 AM
wanneer komen alle uitslagen enzo op de nkb site?
Rolf [GKV]
07-06-2005, 10:43 AM
spannend dit jaar:
1: Groningen, 9 wedstrijden 25 punten
2: MdR, 9 wedstrijden 24 punten
3: Rijnland, 8 wedstrijden 24 punten
4: zeewitoe, 10 wedstrijden 23 punten
5: Oddy C, 8 wedstrijden 22 punten
Wordt idd. nog een spannende promotie strijd, 2 misschien 3 plekken maar het is spannender dan vorig jaar toen trekvogels na 1 weekend al gefeliciteerd kon worden
Trouwens, ik zie 2 odysseus teams staan in de uitslag op de nkb site, is Ody C de junioren en Ody D de dames?
Rolf [GKV]
08-06-2005, 11:14 AM
Trouwens, ik zie 2 odysseus teams staan in de uitslag op de nkb site, is Ody C de junioren en Ody D de dames? klopt.
japse
13-06-2005, 08:45 PM
mwhahaha gewonnen van de trekvogels dat maakt ons hele weekend weer goed
en gelijk tegen gkv B en ook tegen de wndhappers geweldig volgens weekend weer
Dreeke
15-06-2005, 10:49 AM
Hoort ook bij de competitie, dus hier ook maar eens gekutkopiepaste uit een andere thread.:
Foto's van de 1e competitieweekenden (jeugd en 1e team) staan op:
http://www.zeewitoe.nl (http://www.zeewitoe.nl/) (dit vooral voor de 2eklasse Windhappers die nieuwsgierig waren naar de foto's. en met dank aan Arie, de fotograaf).
André
p.s. wat een aso's bij MdR, 19-1 tegen de trekvogels! Is het dan competitievervalsing als de trekvogels bij ons een wedstrijd niet kwamen opdagen?
Leuk hoor Dré,
Ik zit alleen niet zo te wachten op stemmingmakende teksten zoals "counter"... bij foto's die wellicht tijdens wedstrijden tegen de Windhappers B genomen zijn. Volgens mij is dit gewoon een foto die genomen is bij het invaren. Wij hebben namelijk een traditie bij de windhappers en dat is dat er altijd een oude langzamen man op het goal ligt, ongeacht welk team....
Dreeke
15-06-2005, 11:05 AM
Tis te zeggen, waarschijnlijk is het een vaag figuur. Dit keer ben ik nu eens niet actief geweest met photoshop.
En ja wat is een counter? Moet het punt binnen 5 seconden gescoord zijn (was waarschijnlijk niet zo) of moet je alleen voor de goal liggen (was dus regelmatig zo).
ralfveltman
15-06-2005, 11:28 AM
p.s. wat een aso's bij MdR, 19-1 tegen de trekvogels! Is het dan competitievervalsing als de trekvogels bij ons een wedstrijd niet kwamen opdagen?
Het was 19-0 :p
nummer6
15-06-2005, 05:01 PM
Hoort ook bij de competitie, dus hier ook maar eens gekutkopiepaste uit een andere thread.:
Foto's van de 1e competitieweekenden (jeugd en 1e team) staan op:
http://www.zeewitoe.nl (http://www.zeewitoe.nl/) (dit vooral voor de 2eklasse Windhappers die nieuwsgierig waren naar de foto's. en met dank aan Arie, de fotograaf).
André
Over competitievervalsing gesproken André .. jullie mogen daar niet over klagen want jullie hebben verloren van Odysseus Dames. Doordat deze zich hebben teruggetrokken scheelt dat jullie een verloren wedstrijd.
Tim
Dreeke
16-06-2005, 04:58 AM
19-1 was ook wel een beetje onwaarschijnlijk..
Je hebt gelijk Tim 1-0 voor jou. :thumbup:
Rolf [GKV]
16-06-2005, 05:56 AM
Over competitievervalsing gesproken André .. jullie mogen daar niet over klagen want jullie hebben verloren van Odysseus Dames. Doordat deze zich hebben teruggetrokken scheelt dat jullie een verloren wedstrijd.
Tim
Dat is inderdaad wel een beetje apart..sowieso vind ik het raar dat je je team terugtrekt midden in de competitie, schrijf je dan gewoon niet in.
Dreeke
16-06-2005, 10:36 AM
Een team is nog wel te begrijpen, het wordt pas echt raar als zich 3 teams terugtrekken:eek: . Zo hadden we de 1e zondag nog 6 wedstrijden, het 2e weekend hadden we nog maar 5 wedstrijden over 2 dagen.
En over competitievervalsing mogen we eigenlijk niet zeuren als er zoveel kansen op promotie zijn.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.