View Full Version : Alkmaar Najaar Toernooi
Bas (je)
27-09-2002, 01:09 PM
Wie gaat er winnen?
ErikV
27-09-2002, 01:31 PM
Ik denk dat de beste gaat winnen!
Wanneer ik dat fout heb hoor ik dat graag, want ik heb het nog nooit fout gehad!.
Bij de tweede klasse maken de Helmvaarders in ieder geval een grote kans. In de Hoofdklasse zou ik het niet weten. Die wedstrijden volg ik nou nooit's.
Maarja volgens mij volgen de Hoofdklasse spelers nou ook niet bepaald de stand in de tweede klasse.
-Erik
kanovereniging Viking, de meest zuidelijke kanopolovereniging van Nederland. Maarja daar heb je wat aan he!, uch uch.
We doen in ieder geval ons best. En soms komen we dan ook nog eens dicht bij een eerste plaats. (in de tweede klasse)
Bas (je)
30-09-2002, 05:57 AM
Hoofdklasse
---------------
1. GKV
2. Rijnland
3. Oddeseus
4. Keistad
michielv
30-09-2002, 08:03 AM
Eerste klasse:
1 Natsec
2 Odysseus
3 MDR
Er zijn al weer vele data bekent kijk op mijn site (binnekort de BKPC site)
www.xs4all.nl/~eroos/kanopolo/Index.htm
Erwin Roos:sleep:
het adres heeft nog een l nodig aan het einde. Hier het juiste adres :
www.xs4all.nl/~eroos/kanopolo/Index.html
Erwin
:silly:
michielv
29-11-2002, 06:52 AM
Als het goed is staat de kalender (ook) al op de BKPC site:
http://www.nkb.nl/kanopolo/kalender_2003.html
Er wordt hier en daar nog wel verwezen naar opgave formulieren op Erwin's site maar er wordt aan gewerkt om alles samen te voegen...
Hoi,
De kalender op de BKPC site is niet gelinkt naar mijn site en is dus niet bijgewerkt tot nu. Er staan toernooien op verkeerde data en toernooien die in grijs stonden gaan niet door.
Erwin:eek:
PeterK
29-11-2002, 03:29 PM
Erwin,
Is er al iets bekend over Zeist en Beverwijk?? Ze staan nl. niet meer op jou site.
:confused:
Grtz
Peter
(MdR)
BTW de datum van MdR-toernooi staat nog niet vast, maar zal zeer waarschijnlijk in hetzelfde weekend vallen als voorgaande jaren.
Martijn
29-11-2002, 04:48 PM
Voor zover ik begrepen heb gaat het feest in Zeist niet door dit jaar :thumbdown
Ja helaas gaat Zeist niet door. Ik ben nog bezig geweest met Kampen en Drachten maar ook dat wordt niets. Er is een tekort aan zwembaden in Nederland. (50 meter)
Ook Beverwijk zit moeilijk te weinig teams voor een Noord Hollands kampioenschap en te weinig uren voor de Open noord Hollandse.
Moeilijk moeilijk,
Ik heb nu al het zwembad besproken voor volgend jaar, maar dit jaar wordt het denk ik niets.
:waah:
Erwin
michielv
02-12-2002, 11:09 AM
Helaas staan op de kalender van Erwin niet de data voor de breedtesport toernooien, die zijn wel te vinden op de NKB/BKPC site. Na vanavond zijn daar ook Zeist/Beverwijk ed. verwijderd.
De samenwerking heeft wat opstartmoeilijkheden maar het komt vast goed.
gr.m.
michielv
02-12-2002, 08:04 PM
Inmiddels staat de bijgewerkte kalender ook bij de BKPC goed.
Mochten mensen data ed.voor toernooien hebben: zowel Erwin als mijn persoontje kunnen de BKPC site bijwerken dus als jullie die informatie ook naar kanopolo@nkb.nl kunnen sturen dan komt dat tenminste ook daar waar het eigenlijk zou horen.
Alvast bedankt :-)
japse
02-02-2003, 07:11 PM
ik denk dat ik er wel bij ben en als we spelen denk ik dat we ook wel een goede kans maken we hebben net het groninger toernooi 8er de rug en dat ging voor ons best wel goed bij sommige konden we best wel meekomen alleen speelden we ook tegen teams van de eerste klasse en wij zijn een beginnend team dus 2de klasse :barbell:
japse
02-02-2003, 07:18 PM
moeten de zwembaden overdekt zijn ?
Originally posted by japse
moeten de zwembaden overdekt zijn ?
goh jaapieo je denkt aan de krommenije?
Westerwatering misschien beter?
en als het niet te koud is :P kan het natuurlijk gewoon open, en anders dicht.
japse
02-02-2003, 07:54 PM
tuurlijk denk ik aan de crommenije waar anders aan er is tog niks mooiers aan een polo toernooi naast je huis en dat zwembad kan de publiciteit ook wel gebruiken zo bekent zijn ze niet :eek:
Dummy
03-02-2003, 10:17 AM
gewoon het zwembad in Wormer, das tenminste dichtij de zwetplassers...
Vind de westerwatering beter, teminste binnen :D
Maar zomers vind ik het zwet een goed idee !
Kaninchen
05-02-2003, 09:18 PM
westerwatering is dichter bij shooters en babbels!!!!!!!!
maarja je moet toch je bootje ergens laten rick heeft ad een zolder :silly:
japse
05-02-2003, 09:27 PM
westerwatering wordt het dus nu nog een korting op het bier en het is compleet
Kaninchen
05-02-2003, 09:29 PM
eigen vaatje mee denk :headbang:
Originally posted by Kaninchen
eigen vaatje mee denk :headbang:
Eentje maar ? :D
Kaninchen
06-02-2003, 02:58 PM
om mee te beginnen mogen er natuurlijk ook meer zijn
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.