View Full Version : GALA
Johan Delva
26-09-2002, 08:35 PM
Heeft iemand ervaring met polo boten vat dit merk ?
Johan
Devil
26-09-2002, 08:48 PM
Johan,
ga eens een kijkje gaan nemen in de databank van Scroll op http://www.kayakpolo.be/~rewslokeren
;D)
scroll
27-09-2002, 05:54 AM
Beste,
De Galsaport heft als enige voordeel dat hij 'vrij' goedkoop is. Want hij is qua afwerking niet in orde. De zit heeft langs de beide kante een verschillende hoogte en is dus moeilijk te plaatsen. (zeker voor een onhandig iemand als mij).
Ok breekt de boot gemakkelijk ter hoogte van de kuip onder of boven die kevlar rand.
Het is duidelijk dat galasport een PEDDELmerk is want daar heb ik geen kwaad woord over.
als je toch geld uitgeeft voor een compostie boot. Koop dan iets anders dan een galasport.
Als je een lowbudget diolen boot wil. Dan kan ik je hem wel aan bevelen.
Kijk toch even op www.kayakpolo.be/~rewslokeren daar staan veel gegevens over poloboten. (toch de meest voorkomende)
Mijn favorite zijn nog steeds de mega's en de matador (double dutch)
Greets Pieter
kajakkoen
27-09-2002, 08:25 PM
Beste,
Ikzelf vaar anderhalf jaar met een Galasport polo boot, ben er al een aantal keren stevig met in duel gegaan en ik vind dat men gezien de prijs zeker niet mag klagen over dit model. Zit vrij confortabel, is gezien zijn gewicht zeer snel en ook vrij wendbaar.Akkoord, een carbon Revenge is misschien wat steviger, maar kost dan ook drie maal zoveel.
Groetjes,
Koen.
De boten van galasport zijn niet direct te vergelijken met oa revenge. De prijs is helemaal niet te vergelijken. Het zijn redelijke boten voor een redelijke prijs. Het manneke dat er in zit moet toch het meeste doen.
Over de paddels kan ik formeel zijn. Hier is het eveneens de prijs die de doorslag geeft bij aankoop. Ik heb er momenteel een paar liggen om te herstellen. Ze zijn nog geen jaar oud. Mijn double dutch is al 4 jaar en heeft het nooit laten afweten. Ik raad in ieder geval de paddels af.
Koert
Kajakske
01-10-2002, 10:56 PM
Galasport spinx: Niet doen ... Ze gaan echt nie lang mee :p
Paddel: Super !!! Ik heb er twee (dacht van, ja, ga reserve kopen) maar heb m'n eerste nog niet beschadigd :)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.