PDA

View Full Version : SM i Luleå 22-24 juli

eva
12-05-2005, 07:10 AM
Hejsan,
Här kommer inbjudan till SM i Luleå i sommar. Inbjudan kommer snart upp på kanot.com också. Sprid till alla klubbar.
All information är inte i fylld ännu men det kommer.
Hälsningar Eva

eva
09-06-2005, 11:22 AM
Glöm inte att sista anmälningsdagen till SM är 12 juni!!!

Hälsningar SM arrangören genom Eva

eva
03-07-2005, 05:46 PM
Hejsan,
Här kommer spelschemat för SM.

Hälsningar StiL gnm Eva

eva
07-07-2005, 07:10 PM
:( Köping har meddelat att man drar tillbaka både damlag och U21 lag från SM.

Arrangerande klubb StiL har krismöte på söndag och återkommer med information.

StiL gnm Eva

beijersten
08-07-2005, 06:03 AM
Hm...av någon konstig anledning känns nyheten ovan föga överraskande...mycket trist! Andra året i rad dessutom eller hur är det egentligen?
Förresten, kanske kan någon i Köping vänligen upplysa om var man kan skicka räkningen för ombokning- och/eller avbokningavgifter av diverse flygbiljetter som andra damspelare har bokat för att kunna spela SM?
:thumbdown
// Caroline
StiL Dam

knytta
08-07-2005, 06:56 PM
Det är TVÅ veckor kvar till SM och Köping meddelar alltså att de inte ställer upp i dam- och U2Det är TVÅ veckor kvar till SM och Köping meddelar alltså att de inte ställer upp i dam- och U21 klasserna... VAD FAN?!
Ryktet går att de ska åka på turnering i Danmark i stället och om det är sant...var är moralen? Hur bra för polon i Sverige är det? Har de ingen skam i kroppen! Nääää... jag kan bara inte tro att det är sant! Jag skulle gärna vilja veta hur Köping resonerat då de tagit det här beslutet. Att förstöra för övriga lag genom att så sent dra sig ur är inget annat än pinsamt och skamligt.
Jag hoppas att de genast omvärderar sitt beslut.
/Åsa, StiL

knytta
09-07-2005, 07:43 AM
Det är TVÅ veckor kvar till SM och Köping meddelar alltså att de inte ställer upp i dam- och U21 klasserna... VAD FAN?!
Ryktet går att de ska åka på turnering i Danmark i stället och om det är sant...var är moralen? Hur bra för polon i Sverige är det? Har de ingen skam i kroppen! Nääää... jag kan bara inte tro att det är sant! Jag skulle gärna vilja veta hur Köping resonerat då de tagit det här beslutet. Att förstöra för övriga lag genom att så sent dra sig ur är inget annat än pinsamt och skamligt.
Jag hoppas att de genast omvärderar sitt beslut.
/Åsa, StiL

beijersten
10-07-2005, 04:57 PM
Hej igen!

Hittade nedan på Skovshoved hemsida....måste vara danskarna som har glömt bort att stryka Köping eller nåt eftersom de verkar ha problem med att spela turneringar just den helgen...eller hur var det nu igen....?!

Skulle vara intressant att höra klubbens argument till dess yngre spelare om varför en klubbturnering utomlands prioriteras högre än sitt eget lands mästerskap. Har själv svårt att komma på ett enda...

Nästan så man hoppas att det kommer åska i Danmark hela den helgen, men det vore lite väl elakt för de danska och övriga lagen...

Själv har jag beställt sol till SM-helgen i Luleå!

// Caroline
StiL Dam

"
Teams signed up
The following teams will be attending the tournament:

Mens teams

Class I:
Skovshoved 1 (DK)
KG List (D)
Germany U21
BWS Schwalbe (D)
Odense (DK)
Holte Roklub (DK)
NW Hamburg (D)
WSV Quakenbrück (D)

Class II:
Skovshoved 1 (DK)
Skovshoved U18 (DK)
Melan Vääntäjät (FI)
AKKC Antwerp (B)
K-polo (DK)
Norway NT (N)
Köping U18 (S)

Women

Skovshoved (DK)
Dragon (Wales)
K-polo (DK)
Köping (S)

"

beijersten
12-07-2005, 07:58 AM
Kul att höra att Köping Dam kommer till SM trots allt, bra beslut!
:D
// Caroline

knytta
14-07-2005, 08:15 PM
Bra Köping! :thumbup:
Kul att ni ändrade er. Det blir skoj att träffa er igen - i alla fall utanför banan. Hoppas ni tränar mycket, för vi är laddade. ;)
/Åsa