PDA

View Full Version : Årets polobild 2004

Sara S
10-05-2005, 09:18 AM
Goddagens
Tyckte att det var dags för något nytt här då det trots påtryckningar inte blir någon uppföljning på Robinsson-temat (antar att jimmy inte ville vara den enda som röstats ut) på grund av brist på sponsorer. Ingen har kommit å erbjudit sig betala en semesterresa till Bali för dam å herrlaget. Eftersom jag inte vill skaffa mig något rykte som en allmänt elak person som förespråkar mobbing ska det denna gång bli röstning på ett mycket oskyldigt ämne nämligen årets polobild. Jag lägger upp ett antal förslag och om det är någon som har ett bättre alternativ kan denna sate lägga upp sin bild oxå som förslag.
Ha det gött
/Sara
3 dagar kvar till Essen!!!!!!!!!!!!

Sara S
10-05-2005, 09:32 AM
Här kommer första tävlande ut. Bilden visar tydligt på den kärlek och omtanke som råder i det Svenska Herrlandslaget. Det är Jimmy och Norpi som så fint dansar tryckare under det rosa paraplyet. Hoppas inte Linda blir sotis.

Sara S
10-05-2005, 09:39 AM
Här kommer alternativ nummer två och det är Eva som spelar huvudrollen. Eva som normalt ses som allas vår favorit kontrolfreak verkar helt ha tappat balansen. Ett extra plus för tungan som hänger utanför.

Sara S
10-05-2005, 09:51 AM
Här kommer en blek kopia av en allmänt älskad favoritbild från vår supporterfest i Japan. För de lyckliga som sett originalet kan skratta hysteriskt åt minnet. För de som aldrig fått se det och troligen inte från denna bild ser det roliga kan jag berätta att exempelvis Tony kunde inte låta bli att plocka fram originalet vid flertalet tillfällen på flygresan hem bara för att sitta och småfnissa i flygstolen. Men nog syns det väl även här att det är något väldigt underligt som Olle sysslar med. Fast Tommy ser ju bara nöjd ut. Jaja som tidigare sagts verkar det vara mycket kärlek och inte bara mellan lagen.

Sara S
10-05-2005, 09:53 AM
Här har jag faktiskt ingen aning om vad david pysslar med

Sara S
10-05-2005, 10:08 AM
Här kommer ett minne från en oförglömlig kväll på Düsseldorf flygplats. Ljuset är väldigt dåligt, bildet är suddig och det är väldigt svår att se något på den. Men för allas information kan jag förtydliga att det är Linda som sitter i en rullstol och upprepade gånger trakasserar okända människor med en kamera.

Sara S
10-05-2005, 10:11 AM
Den här lade jag egentligen bara till som utfyllnad, fast tilläggas bör ju att maximala antalet kameror i ett rum får man om man slänger in 3 svenskor och en tv-kvinna i ett japanskt hem.

Sara S
10-05-2005, 10:15 AM
ursäkta förresten att det bara e landslagsbilder, men det var de enda bilder jag hade, vore kul om nån la upp nåt roligt från någon tävling i sverige oxå.

Jimbo
11-10-2005, 07:29 PM
Faktisk ren skandal att inte jag och Norppi leder överlägset...:eek:

//Umbrella man

sanna
13-10-2005, 12:47 PM
Hääj, lite sent hähä, som vanligt.
Den bästa polo bilden (för 2005) tycker jag skulle vara om någon tog en bild på norppi när han var domare i bar överkropp och snacka i telefon me lite backslick och solbrillor! =D

/Sanna w

tobbe
10-01-2006, 09:42 PM
tycker det som är lite roligt att vad det än är jimmy blir nominerad i vinner han, under förutsättning att det inte är ngn "positiv" nominering så att säga. det verkar som jimbo har många fiender...

Sara S
11-03-2006, 04:22 PM
Jo, han kanske skulle lära sig att man ska vara snäll mot folk så man inte retar upp så många.

QUOTE=tobbe]tycker det som är lite roligt att vad det än är jimmy blir nominerad i vinner han, under förutsättning att det inte är ngn "positiv" nominering så att säga. det verkar som jimbo har många fiender...[/QUOTE]