PDA

View Full Version : Polo båter

Frode Weeg
29-04-2005, 11:05 PM
Hallo!! :D

Hvet noen om det er mulig å kjøpe, eller låne et par polo båter for en liten stund i sommer? :wavey:

Vi er noen få på Fagernes, som prøver å stifte et lag i fremtiden. Siden det er ildsjeler som driver med sporten, så er det begrenset med midler :twocents:

Kunne kansje kjøpt noe slitt og BILLIG :thumbup:

Vi har tilgang på et par elve båter, så vi trenger maks et par... :p

Jacob
30-04-2005, 06:49 AM
Jeg tænker at vi kunne lave en bytter, efter 22 mai, for der holder de fleste stidenter sommerferie, og jeg tror ikke vi får brug for vores polo både hen over sommeren.
Men det er Norsk paddleforbund sine både, så hvis det er greit for NPF så kunne vi nok finde ud af noget....er da bedst at de kommer til lidt gavn over sommeren.
vi har:
5 polo båte
5 hjelme
5 paddle åre

Men hvad siger de fra norsk padle forbund tild et??

Frode Weeg
30-04-2005, 07:23 AM
Hei igjen. :wavey:

Ja viss det hadde vært mulig å få låne av dem, hadde det vært supert. Så slipper de nye å kjøpe dyrt, før de hvet om det passer for dem.

Jeg tar gjerne ansvaret for båtene, ingen problem..
:thumbup:
Flott ide Jacob. Vi får håpe det er greit for forbundet..

Jacob
30-04-2005, 03:00 PM
Er det ikke henrik der må tage stilling til det, eller er det franco??

Men hvis en af dem læser dette, kan de jo lige siger fra hvad deres mening er om det....

:wavey:

Henrik Holst
03-05-2005, 11:00 AM
Hei

Ja det er meg.

Båtene og utstyret er tiltenkt nettopp slike ting. Og hvis Frdoe tar ansvaret for utstyret videre, så er det helt greit for forbundet at dere overfører mellom dere når det måtte passe.

Mvh Henrik

Frode Weeg
03-05-2005, 11:39 AM
SUUPERT!!

Ja ansvaret tar jeg, ingen problem.:thumbup:

Skal se om jeg tar med en henger til Sandefjord Eller om at jeg tar det i to puljer, viss et par båter kunne ligge på Strand en liten stund.

Vi er nå ca fem stykker, så dette er et kjempe pluss.

Vi snakkes!!!:wavey:

Henrik Holst
03-05-2005, 11:48 AM
Helt i orden

Da tenker ikke jeg noe mer på denne saken. SÅ fikser dere alt som trengs mht. transport osv.

Richard: Da er du også herved informert om hvor utstyret etterhvert tar veien. Neste gang du leser forumet.

Frode Weeg
03-05-2005, 12:23 PM
Ja det ser ut som vi tar med henger til Sandefjord, så da tar vi alle med en gang. Ellers må folk hive seg med på turneringen! Vi har fortsatt ledig på Strand2..

Jacob
06-05-2005, 10:56 AM
Det er jo supert, så transportere vi bare kajakkerne ned til sandefjord, og så kan du overtage dem efter stævnet....

det er supert...:thumbup:

Glæder mig super meget til at spille lidt igen....

Frode Weeg
06-05-2005, 12:05 PM
Ja da har vi en plan, en god en. :thumbup:

Vi gleder oss på Fagernes, dette blir bra.:) Nå kommer snart Rema 1000 målet også! Whatever works:D :D

Vi snakkes:wavey:

Jacob
06-05-2005, 12:19 PM
-det er jo godt så.....
håber virkelig at det kommer til at hjælpe Fagernes, så v ser dem som et lag i efter sommeren...:thumbup:

Frode Weeg
06-05-2005, 12:38 PM
Ja vi skal gjøre vårt beste for å stille et lag til NM.

Vi skal trene godt i sommer, slik at det blir kamp. Regner med at vi tar noen treninger med Strand også, slik at vi får brynt oss litt.

Ha en fin helg alle sammen!:wavey: