View Full Version : polo
Misschien kunnen we op dit forum enkele voorstellen samen neerzetten om de polo in België wat te verbeteren en te veranderen. Ik denk toch wel dat er ook mensen zijn van het TC die de forums lezen.???
scroll
25-09-2002, 01:44 PM
Voor zover ik weet is er niemand van het Tc. Maar densoods sturen we ze een mailtje.
Ik denk dat er organisatorisch weinig aan te doen is aan wat er gebeurd is aan de beker. Er is een fout gebeurd en klacht in gedient en die klacht is niet aanvaard. (kan toch!!). alles is volgens de regels g'ebeurd (er mag klacht ingedient worden).
Heb niet direct een id om de polo in belgië te veranderen
Greets Pieter
Unregistered
26-09-2002, 10:29 AM
Het moet zijn dat alles goed is zeker in België op gebied van polo, zoveel reacties dat er al op gegeven zijn !!!!
Devil
28-09-2002, 12:43 PM
Misschien moet er op het speelveld niet veel veranderen, maar moet ook eens gekeken worden naar wat er rond het veld zich afspeelt?
Kunnen bvb supporters of leden dat hun woede of verontwaardiging uiten met scheldwoorden, een scheidsrechter een duwke geven of vloeken, ook berispt worden?
In de voetbalwereld bestaat er al zoiets om 'hooligans' aan te pakken...
Moet er dan niet gedacht worden aan een erecode, een respectcode van iedereen tov éénieder?
Of misschien stewards in oranje plunje tussen de supporters plaatsen om de gemoederen te bedaren??????
;D) :(
Er zijn wel degelijk mensen van het TC die het forum lezen, sinds vandaag reageer ik er ook op.
Voor zij die al langer in het polowereldje zitten, denk aan 1998, voor deze mensen moet het een flash back zijn. Ook toen waren het enkelingen die de polo in België verziekt hebben.
Als het zo doorgaat met continu kritiek op anderen te geven en niet in eigen boesem te zien, gaan we net dezelfde richting op.
Voor zij die polo gaan vergelijken met voetbal, hooligans en stewards, zijn we dan nog met sport en sportiviteit bezig.
Er bestaan trouwens reglementen voor toeschouwers te berispen, Paragraaf 10.8 KBKV-poloreglementen 2002
Die heeft het TC er moeten inzetten om de scheidsrechters te beschermen. (om beschaamd te zijn dat zelfs daar reglementen voor moeten geschreven worden).
Koert.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.