PDA

View Full Version : Rimelige og bra Polo årer

Henrik Holst
08-04-2005, 10:27 AM
Hei

Klubben skal kjøpe en del nye årer, slik at nye spillere kan få låne åre frem til de evt. investerer i egen. Men erfaringene vi har med de billige røde årene som ihvertfall strand og Farris kjøpte i 2003, ( tror de kostet ca. kr. 500,- ), var ikke bra.

Derfor lurer jeg på om det finnes en slags middels kvalitet som ligger midt mellom de gamle røde årene, og eks. våre double Dutch årer. Altså ca. pris på 1250,- pr. stk.

Frode Weeg
08-04-2005, 01:46 PM
Hallo.

Vi kan jo høre med Galasport, når han kommer til Sandefjord. De har sikkert noen mellomting. Det må jo ikke være full karbon, da blir de jo billigerer. :twocents:

Men en ide når det gjelder årer, vil kansje å kjøpe en ellere to høyrevridde. Det er greit å ha, siden det dukker opp noen elvepadlere etc.

Paddle Hard

Henrik Holst
08-04-2005, 02:15 PM
Hei igjen

Har fått tilbud på: SPIKE ASYMMETRIC padleåre i karbon/aramid til kr. 1600,- er det noen som har kjennskap til disse årene? Til den prisen har klubben råd til 5 nye klubbårer. Men jeg vil gjerne kjøpe noen som holder noen sesonger.

Frode Weeg
08-04-2005, 07:05 PM
Det er den åren jeg har brukt i vinter, er veldig fornøyd med den.
Den har en artig tilt ytterst, slik at det er lettere å dra ballen til deg med åra.
Jeg betalte 2200kr for min, det er en karbon åre. Så prisen er ikke ille.

Kan trykt anbefalle den. Min kan prøves, viss det er interesse.

Frode Weeg
09-04-2005, 09:31 AM
Årene kan ses på galasport.com