PDA

View Full Version : Galasport forhandler??

Jacob
01-04-2005, 12:49 PM
Er der nogen der har en mail, eller web adresse på ham(som var til NM sidste år 04), jeg vil gerne lige forhøre mig om den nye galasport kajak han havde med!!

Henrik Holst
02-04-2005, 09:50 AM
Hei Jacob

TRANSOM
Glaserveg 104
3727 Skien
Norway

tel. 004735535963
fax. 004735535963
transom@gmx.net (transom@gmx.net)

Jacob
02-04-2005, 10:02 AM
super..

Stian Elton
04-04-2005, 12:59 PM
Jacob kan du spørre om det er mulig å låne med en båt til Sandefjord. Hadde vært gøy å prøve den. Er det noen som husker hva han skulle ha for den?

Jacob
04-04-2005, 02:10 PM
Hej stian..
jeg har mailet med ham, og han kommer til sandefjord...
jeg er bange for at jeg er for stor til den, men vil stadig gerne prøve den..
jeg tror at han havde en demo model til ca 6900 normal pris 12000 den var rød på toppen, og har kun været i vandet 3-4 gange...

Stian Elton
04-04-2005, 02:12 PM
Sikkert en bra båt for min størelse, blir gøy å prøve

Jacob
04-04-2005, 02:14 PM
kender i til andre forhandlere i norge? ud over franco og galasport manden..
nogen der forhandler charlez eller nogen andre, vil gerne ha prøvet lidt andre kajakker, så jeg kan finde ud af om min Mega-raptor skal skiftes ud:thumbup:

Stian Elton
04-04-2005, 02:19 PM
Tror egentlig ikke det er noen andre. Ikke det store markedet ennå:p

richk
05-04-2005, 11:06 AM
Hei gutter

Jeg prøvd galasport kayakken i NM, men kom ikke ned i det. Kayakken har har er lagd for folk opp til 80, kansje 85 kilo. Gala sport lage en kayakk som er litt større.

Hvis du er interessert jeg kan skjekke med aktiv fritid, de er agent for lettman og pyrahna.

Frode Weeg
08-04-2005, 07:40 AM
Hallo folks!!

Jeg har tenkt å kjøpe k1 Knight båten, den står det i Galasport brosjyren at det skal ta fra 70- 90 kg. K1 sphinx går opp til 80 kg, så det burde være håp for oss i den tyngre klassen med Knight.
Er veldig fornøyd med Galasport åra, kjøpte Spike asymmetric i fjord.

Paddle hard!! :thumbup: :D

Henrik Holst
08-04-2005, 07:47 AM
Jeg tror jeg må prøve meg frem litt i Sandefjord jeg også. Jeg kjøpte jo Mistik båten fra Franco i fjor, og den er veldig rettningstabil, rask og stødig. Helt klart veldig god for å få stabile og sikre skudd mot mål, samt at man er stødig i angrep. Men den svinger veldig tregt. Har både med formen på båten, men også det at man sitter litt lengre frem i båten for å holde nesen nede i "høy" fart å gjøre. Husk at også forbundet har 5 lettvektsbåter som kan prøves for å se om de passer. ( det er to forskjellige typer )

Soren bojer
08-04-2005, 11:14 AM
Hej Jacob
(jeg blander mig lige!!!)

Du har da ikke allerede ødelagt din Mega? Bruger du den til at sejle ned igennem fossen med? Eller tager du den med op i sneen, og bruger den til "down hill"???
Nå, men godt at høre at du ikke helt har lagt roningen på hylden :-)
Hilsen Søren Bojer, Århus

Jacob
09-04-2005, 07:32 PM
Hej bojer:D

Hyggeligt at høre fra jer....
Jar ikke ødelagt Mega'en endnu, men vil måske gerne prøve en lidt mindre båd, se om jeg kan få min lille røv ned i dem:eek:

og selv om det har stået lidt sløjt til med polo spilleriet, så har jeg da været til 2 stævner i sverige, og til NM i sep. men mangler helt klart at træne 2 gange i ugen, har set at i har fået et fast 1 dvi hold nu...det er da super....

har jo også lige købt pixi's brugte pagaj, Flow, glæder mig til at prøve den...
¨
hvordan går det for jer i DT...køre det for jer...

OG HENRIK hvad er det for nogle modeller forbundet sølger??
OG RICHARD jeg syntes vi skal ha så mange forhamdlere der ned som muligt hvis de gider, det er jo ikke sikkert at de får solgt noget, men så viser de da flaget...

jonas88
11-04-2005, 01:50 PM
Hej!!!

Var der ikke noget med at galasport-kajakker er rimelig svære at reparere, da det er svært at indramme skaden.

Jacob: Hvilken Mega er det. Er den til salg og er den skadet???
Kommer du ikke mere til Danmark. Eller hvorfor flyttede du til Norge.
Mener jeg læste noget et sted kan bare ikke huske det.

Ses Jonas88

Jacob
11-04-2005, 04:25 PM
hej jonas...
om galasport er svære at reparer ved jeg ikke, men har hært rygter om at knigth går lidt let i stykker, men har nu ikke set noget bevis for at du skulle være mere skrøblige end så meget andet, kommer jo også an på hvad den er lavet af, galasport laver som ham tjekken Charels den samme båd i forskellige pris klasser, og jo mere man gir jo mere holder den til.

indtil vidrer er min MEGA-Raptor "den store, til de tunge drenge" ikke til salg, jeg er bare ved at få prøvet lidt kajakker, og hvis jeg finder noget der er bedre vil jeg begynde at overveje at købe ny, skal siges at jeg er meget glad for min MEGA.

og jo kommer jo nok til DK igen:D jeg er flyttet her op for at studere friluftsliv(traditionel Norsk), skulle bare ha været her i et år, men har søgt om at blive her et år mere, så nu får vi se om det bliver til sommer eller til næste sommer jeg kmmer hjem.

jonas88
11-04-2005, 05:40 PM
Nå OKAY!!!!!!!!!!!!!!
Så held og lykke med at finde en ny kajak.
Ses så nok til DT engang!
Jonas