View Full Version : Websites
scroll
23-09-2002, 05:52 PM
Omdat er hier meer over websites gesproken wordt, heb ik deze thread hier geplaatst.
;D)
----------------------------------------------------------------------
Is er dan echt geen enkele belgische polospeler die zijn bevindingen in het nederlands willen uitbrengen???
Why is polobecoming a sissy sport. Mer dan de nederlandse versie.
GReets Pieter
Unregistered
23-09-2002, 06:13 PM
Http://www.kayakpolo.org is in de maak en yes in het NEDERLANDS
Devil
23-09-2002, 07:49 PM
Scroll,
lees deze post (http://www.canoepolo.com/forum/showthread.php?s=&threadid=599)
Verder zou ik graag weten wie kayakpolo.org op touw aan het zetten is in het nederlands?
Scroll en mijzelf bouwen al een 6 tal maanden aan http://www.kayakpolo.be.
Het is ons niet onaardig gelukt van daar al een tal van interessante info online te zetten, zowel in het Engels als het Nederlands.
De vraag is natuurlijk of kayakpolo.org dezelfde, of min of meer dezelfde bedoeling heeft. Indien ja, dan stel ik me hier toch enkele vragen en opmerkingen:
-Kunnen we dan niet beter 1 webportal bouwen ipv 2?
-Waar gaan we onze info halen? Er is al niet veel spectaculairs te doen tijdens 2 polo seizoenen in.
-Tijdens het seizoen bundelen we al alle info te vinden op de websites van de clubs, zodanig dat een bezoeker snel info vindt op 1 plaats en snel via shortcuts door kan gaan naar de bewuste website.
-70% van de bezoekers op www.kayakpolo.be zijn niet nederlandstalig
-Is er dan publiek genoeg voor 2 portals?
-...
Graag jullie reacties en suggesties
;D)
ErikV
24-09-2002, 07:57 AM
Hoi ik vind de site www.kayakpolo.be best wel oke, maar ik ga liever naar www.canoepolo.com . Omdat een hier heel veel mensen lid van zijn en ik het internationale nieuws ook interessant vind.
Alleen als steun voor het opzetten van een internationaal forum ga ik eerder naar deze site dan naar www.kayakpolo.be.
Ik vraag me eigenlijk af of Duitsland een eigen forum heeft, omdat er bijna geen duitsers op de site zijn.
- Erik Veenje
scroll
24-09-2002, 05:51 PM
Het opzet van Kayakpolo.be en canoepolo.com is zeer verschillende.
Op canoepolo.com is het de bedoeling van een groot forum uit te bouwen.
Op kayakpolo.be proberen wij binnen en buitenlandse info online te zetten. Ons forum is gescrapt en naar hier verhuist zoals u kan zien. Wij merken ook dat we als forum niet kunnen opboxen tegen canoepolo.com.
Maar als het gaat over foto's en ander info (kijk maar naar de downloads).
Het is onze bedoeling niet om een forum uit te bouwen, maar om informatie over te brengen. Je met die 2 sites niet zien als concurenten mer als aanvulling.
Het forum op canoepolo.com en de info op kayakpolo.be (wanter staat veel meer info op kayakpolo.be dan op canoepolo.com)
GReets Pieter
ErikV
24-09-2002, 06:16 PM
Daar heb jij gelijk in, de site www.kayakpolo.be bevat heel veel kanopolo foto's. Ook de link naar de pagina waar verschillende boten getest zijn is interessant.
-Erik
kv Viking
Devil
26-09-2002, 06:31 AM
Héhé, er is een nieuwe website in de maak.
http://www.kayakpolo.org
Yves Theeten heeft het initiatief opgenomen om ook een website in het Nederlands te maken over kayakpolo.
We hopen op veel interessante onderwerpen, vele bezoekers en zoals alle webmasters veel nachtuurkes :silly: achter hun pc ...
Gefeliciteerd met jullie initiatief!
DeViL
:thumbup: www.kayakpolo.be:thumbup:
Devil
26-09-2002, 06:20 PM
Interessante websites gevonden? Ideëen en weetjes zijn hier welkom.
Ik zie dat er momenteel veel personen bezig zijn met het aanmaken van een of andere polo site op nationaal vlak. Voor zij die nog tijd over hebben is er nog een site waar er aan gesleuteld kan worden, onze eigenste NKV polo-site.
Piet Coussens zal het zeker niet slecht vinden als er hulp komt vanuit andere kringen dan louter uit het NKV.
Zij die kennis en of ideeën hebben contacteer Piet.
Koert.
ilona
29-09-2002, 05:56 PM
Zit er ook nog wat achter de eerste pagina???
Kan namelijk niet verder komen, enter werkt niet.
Gr Ilona:(
Devil
29-09-2002, 07:59 PM
De eenvoudigste oplossing zou zijn om kayakpolo.be op te nemen in de frame op nkv.be.eu.org . We kunnen de blokken rechts met informatie naar links verschuiven zodanig dat de artikelen er groter uitzien.
Alle informatie dat momenteel op NKV staat trouwens ook online op kayakpolo.be
Verdere voorstellen welkom...
;D)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.