PDA

View Full Version : Hemelvaart toernooi Groningen

Rolf [GKV]
24-03-2005, 01:16 PM
Op Hemelvaartsdag 5 mei wordt het Hemelvaart toernooi in Groningen gehouden, ons nieuwe speelveld is de aanleiding om dit toernooi dit jaar in Groningen te houden.
Het toernooi is bedoelt voor jeugd, senioren en beginnende 2e klasse teams.

De bedoeling is om van 11 uur tot 5 uur een toernooi te hebben met 8 teams, met als het goed is 6 wedstrijden per team.

Inschrijvingen via de nkb site (http://www.nkb.nl/kanopolo/index.php?pag=10&id=100053) of johan bulk (johanbulk@home.nl).
Informatie kan ook worden opgevraagt via Johan Bulk.

Groetjes,:wavey:

ThomasMaij
24-03-2005, 04:16 PM
hoe willen jullie op 1 veld 8 teams 6 wedstrijden laten spelen? en vooral binnen die tijden...

michielv
24-03-2005, 07:36 PM
Net als vorig jaar bij de Windhappers ;)

Niek
25-03-2005, 06:07 AM
En dat is goed gelukt...:thumbup: :thumbup: ... wel toen een enorm strakke planning trouwens.... maar hulde aan de toernooimanager (michiel) die dat toch voorelkaar wist te krijgen.

michielv
25-03-2005, 07:36 AM
Slijmbal :D *lol*

Wat dat betreft kan ik alleen maar zeggen dat zowel de Windhappers als iedereen die verder goed heeft meegewerkt (scheidsrechters, spelers, het weer) allemaal meegeholpen hebben om er een fantastische dag van te maken.

Gelukkig had ik me hier en daar zwaar verrekend waardoor we een keer een half uur over hadden waardoor de uitloop nog een beetje binnen de perken is gebleven. Pure mazzel dus. :thumbup:

Als dit mooie weer trouwens een beetje doorzet wordt dat nog een prachtige dag. Jammer dat het zover weg is en Nienke nog niet zo lang achter elkaar in de maxicosi mag. :p

Rolf [GKV]
27-03-2005, 11:30 PM
ik neem aan dat er 2 velden komen.

Martijn
28-03-2005, 01:07 PM
6x8/2 = 24 wedstrijden.

Met een 30 min schema is dat 12 uur spelen (dus bv. van 8 tot 8) :eek:
met (een moeilijk te handhaven) 25 min schema 10 uur (bv van 9 tot 7)

Met 2 velden past het precies tussen 11 en 5 met 8 teams en 6 wedstrijden op een 30 min schema.
Wel is het dan zeker dat je af en toe 2 wedstrijden direct achter elkaar moet spelen..

Persoonlijk vind ik 6 wedstrijden binnen een tijdsbestek van 6 uur absurd. Maar goed, aangezien ik niet mee doe hoeven jullie daar vooral geen rekening mee te houden.. :thumbup:
suc6

joost_gkvc
29-03-2005, 11:54 AM
Jah Martijn, daar zit wat in Daar is vast nie goed over naged8. Miss moet ik me er dan maar een mee bemoeien;) Latur!

Rolf [GKV]
30-03-2005, 10:59 AM
Jah Martijn, daar zit wat in Daar is vast nie goed over naged8. Miss moet ik me er dan maar een mee bemoeien;) Latur!

Ja daar heb je ook al zoveel ervaring mee.:rolleyes:

On topic: Nee inderdaad 6 wedstijden per dag is natuurlijk knap veel maar onthoud wel dat het om Jeugd en beginners teams gaat, het toernooi is er dus vooral om zoveel mogelijk wedstrijd ervaring op te doen en het spelletje een beetje door te krijgen.
Het tempo in deze wedstrijden ligt natuurlijk ook veel lager dan bij hoger geklaseerde teams dus het is lang niet zo vermoeiend.
Het kan ook zijn dat er wat minder wedstrijden worden gespeelt alleen als we er toch de tijd voor hebben; hoe meer hoe beter toch?

:wavey:

Rolf [GKV]
20-04-2005, 04:13 PM
Nog 2 plekken beschikbaar,

Deelnemers tot nu toe:

The Clan
GKV Recreanten (F)
Rijnland Senioren
Odysseus Mix
GKV Piranha's (E)
GKV Jeugd (D)

Rolf [GKV]
28-04-2005, 09:30 AM
Nog 1 plekje mensen.

johanbulk@home.nl of de NKB site.

:wavey:

Niek
28-04-2005, 09:44 AM
Ha Rolf, heeft Sytse zich al gemeld met de Windhappers ABC (Absolute Beginners Club). Indien niet beschouw dit bij deze dan als aanmelding...

Op de valreep toch een aantal mensen gek genoeg gekregen om een eind te rijden, paspoorten en visum in te laden, alsmede een woordenboek Nederlands-Gronings (om onderweg na te vragen bij welk modderpad we links- of rechtsaf moeten)

Zo, dat is weer genoeg geplaag vooor vandaag:D :D

Zoals mijn Opa uit Ljouwert altijd zei: "Grunnigers, dat binne nuvere mensken" (voor de niet friezen: Groningers, dat zijn rare mensen)

Ik kan het niet helpen, ik ben genetisch belast...Overigens mogen jullie dan "nuver" zijn, aardig zijn jullie zeker ook.

Rolf [GKV]
28-04-2005, 09:51 AM
hehe die heeft zich aangemeld ja :thumbup:

BigD
29-04-2005, 12:44 PM
en de laatse inschrijving: 2e klasse mix zp / the clan
eventueel nog verder aangevuld met loslopende groningers

Niek
29-04-2005, 12:51 PM
mix ZP ?????

Wat zit daar dan allemaal voor alcoholica in dan ?

En vooral.... in welke percentages !!!!

michielv
29-04-2005, 12:55 PM
Wow, een 4*4 toernooi (of is het inmiddels 5 tegen 5?) gemixed uit twee verenigingen en aangevuld met loslopende Groningers? Dat wordt een mooie kleurige boel :D

Rolf [GKV]
29-04-2005, 12:57 PM
tis 5*5 als ik het goed heb.

ThomasMaij
29-04-2005, 02:47 PM
Michiel is oud aan het worden :D

o jee volgens mij kan ik beter nu even een weekje uit nederland blijven :p erg he :P

michielv
01-05-2005, 05:52 PM
Michiel is oud aan het worden :D

o jee volgens mij kan ik beter nu even een weekje uit nederland blijven :p erg he :P

Huh, waarom zou je een weekje uit NL weg blijven?

Dat ik inmiddels ook niet meer de jongste ben is geen geheim hoor. :D Bovendien mag ik nu lekker meedoen met de seniorenklasse (qua leeftijd dan), wie weet is dat best leuk? :thumbup:

BigD
02-05-2005, 01:28 PM
mix ZP ?????

Wat zit daar dan allemaal voor alcoholica in dan ?

En vooral.... in welke percentages !!!!

Afdoende percentages polo talent om het Windhappers de aanstaande competitie het lastig tot wel zeer lastig te maken.:wavey:

Niet overal kom je weg met het vragen om zondagochtend om 8:30 te mogen varen tegen zp en dan nog je zin krijgen van de ???corrupte???* toernooiorganisatie ook :eek:.

*Aangezien mensen hier in het verleden last hebben gehad met het, tussen de regels, begrijpend lezen van mijn teksten, dit is een grapje.

Maaruh, Erik en ik gaan naar groningen dus niemand van het "1e team" als je dat wilt weten.

Niek
02-05-2005, 01:37 PM
Als je doelt op Helmond... ik was mijn handen volgens oud gebruik natuurlijk in onschuld :D

Over Hemelvaart maak ik me geen zorgen, dat zijn namelijk echt onze absolute beginners dus wat dat betreft geen enkele illusie voor wat betreft het winnen van wedstrijden.

De competitie, ach ja daar verheug ik me natuurlijk enorm op. Het beloofd allemaal weer eens erg dicht bijelkaar te liggen. Ik ben dus heel benieuwd waar wij staan als de rook in september is opgetrokken..

Plechtige belofte voor de rest van het jaar: ik zal geen grapjes over ZP en alcohol meer maken:thumbup: (volgend seizoen zien we wel weer)

BigD
02-05-2005, 02:17 PM
he he ja het wordt ckrs spannend met de competitie in de 1e klasse al tip ik onze vrienden uit Haarlem voorzichtig als favoriet

en donderdag zullen we aardig zijn voor de windhappertjes

Rolf [GKV]
02-05-2005, 07:13 PM
Weet niet.. ons 2e team is nogal versterkt ten opzichte van vorig jaar.. ik ben benieuwd.

Niek
03-05-2005, 05:16 AM
Jullie hebben good old Willem er toch nog wel in gelaten hè, altijd gezellig namelijk....

Rolf [GKV]
03-05-2005, 06:22 AM
Die speelt nu 2e klasse ;)

Niek
03-05-2005, 06:29 AM
Jammer, dat is ver beneden zijn niveau.... Ik zal hem missen (waarschijnlijk kom ik hem en michelv nog wel tegen in de seniorenklasse;) )

michielv
03-05-2005, 07:46 PM
Jammer, dat is ver beneden zijn niveau.... Ik zal hem missen (waarschijnlijk kom ik hem en michelv nog wel tegen in de seniorenklasse;) )

*krab op hoofd* Zodra er bij de Windhappers een senioren team is moest je dan maar eens een gil geven.

:rolleyes:

ErikV
03-05-2005, 08:14 PM
Ik denk ook dat het spannend wordt . Dat wordt dus niet afwachten maar trainen:D .
Ik ben errug benieuwd met wat voor team GKV komt. Ik heb nog helemaal geen rekening gehouden met die grunningers.

Met Windhappers wel, vorig jaar moesten we het nog afleggen tegen de Hagenaren dit jaar willen we ze verslaan toch eindelijk gaan verslaan:D .

Ik wens iedereen veel succes met de voorbereidingen op de LC.

Rolf [GKV]
05-05-2005, 06:00 PM
On-topic maar weer :)

Het toernooitje is volgens mij wel goed verlopen alleen wel jammer dat het weer niet echt mee zat.

japse
07-05-2005, 08:06 PM
nou hoorde ik vanmiddag dat de zwetplassers of het team waar de zwetplassers in meevaarde bijna alles had verloren

BigD
10-05-2005, 09:12 AM
nou hoorde ik vanmiddag dat de zwetplassers of het team waar de zwetplassers in meevaarde bijna alles had verloren

het was eigenlijk een mix van 4 teams en niet bijna alles maar alles\\

evebgoed wel lekker gebald

Niek
10-05-2005, 09:23 AM
Tjonge, ik was en ben toch enorm trots op wat WH-ABC gepresteerd heeft... een tweede plaats en dat met een beginnersteam (tenminste als een zekere Sytse vd Z. er niet teveel aan heeft meegeholpen door stiekem toch een paar doelpuntjes per wedstrijd te scoren...)

Hoe zit het trouwens met de uitslagen, die op de NKB site zijn niet naar voren te toveren ...

Enne Dennis..., je doet met de competitie toch wel in ZP-A mee hè. Het moet in de eerste klasse toch ook een beetje gezellige boel blijven.. Al die overambitieuze jongetjes...

Martijn
10-05-2005, 04:09 PM
uitslagen zijn nu wel via www.nkb.nl/kanopolo (http://www.nkb.nl/kanopolo) op te halen.. was een klein probleempje met de bestandsnaam.

gr.
Martijn

Niek
11-05-2005, 05:16 AM
Bedankt, wat zouden we toch zonder jou moeten....

BigD
11-05-2005, 10:54 AM
Ik speel denk ik wel af en toe mee met de competitie maar maar misschien dat ik ook een paar wedstrijden op de kant van commentaar ga voorzien.