View Full Version : Vroeg
scroll
21-09-2002, 06:51 PM
Wordt het niet een beetje vroeg op de competitie? 9 uur de eerste wedstrijd voor den Beker. Voor ploegen uit het antwerpse (en zelfs vanuit Lokeren) is dit ontzettend vroeg.
En omgekeerde van Bachtende kuipe (of hoe ge het ook schrijft) naar Turnhout is ook wel even rijden.
Eerlijk gezegt vond ik het systeem van vorige jaar (met de 5 manches in de competitie) beter. Nu trainde voor 3 of 4 wedstrijddagen per jaar.
Greets Scroll
seppe
23-09-2002, 04:17 PM
Geef mij maar 2 of 3 weekends!!
Veel leuker en veel beter!
Sep
#5:thumbup:
geef mij ook maar een paar weekends, zo kunnen we eindelijk eens meerdere buitenlandse tornooien gaan spelen en gaat de polo in Belgie wat omhoog in niveau
scroll
23-09-2002, 05:39 PM
Als je met weekends ZAt en zon bedoelt is dit nogal moeilijk voor humanoira studenten (zoals ik). het i quasie onmogelijk om dat te combineren met gelijk welke studie.
Greets Pieter
Ik zie weekends ook zitten en voor de heren die ver moeten rijden, vanuit Antwerpen moeten we meermaals per jaar naar den andere kant van België rijden, ongeveer 2 u om van Oelegem in Veurne of Ieper te geraken. Wij kamperen al 2 jaar de avond ervoor in Veurne of Ieper omdat heel de ploeg het beu was om 4 of 5 uur op te staan. Nu rijden wij de avond ervoor in alle rust naar de westhoek en zitten 's avonds bij elkaar om rustig iets te consumeren, wat lache en op een deftig uur in ons bed te liggen zodat we toch onze nachtrust hebben. 'S morgens staan wij op en zijn 'uitgeslapen' zodat we de wedstrijden niet half slapend moeten starten.
Koert
kajakkoen
28-09-2002, 02:30 PM
Vroeg,vroeg.....
Zeg, zijn we nu allemaal mietjesn aan 't worden, of wa ? Ze zouden beter is wat aan 't weer doen. Niks zo heerlijk om 's morgens om 05.00 u een matchke te spelen in 't ochtendzonneke.
En studeren op zaterdag of zondag ? Zoek eens een ander excuusje voor je resultaten... (sorry)
Koen.
Devil
29-09-2002, 06:40 PM
Ewel, ik ben vanmorgen eens laat opgestaan....
;D)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.