PDA

View Full Version : Søndagsturnering 22. mai i Sandefjord

Henrik Holst
21-03-2005, 07:08 AM
Jeg gleder meg utrolig mye til at Beach Boys skal vinne sesongens første turnering den 22. mai.

Hvordan er stemningen ellers i kajakkpolo Norge??

Jacob
21-03-2005, 06:11 PM
ja ja hvis du stadig tror på det henrtik så er det vidst godt nok, men sandheden er at et lag fra Bø(telemark) næsten er en realitet og så ved vi jo alle hvad der kommer til at ske.....

Bø øverst på pallen....

og du ved det henrik:D

glæder mig til stævnet som den lille dreng jeg er.....:thumbup:

Jacob
23-03-2005, 06:21 PM
jep så er vi oppe på 4 deltagere fra Bø i telemark....

hepa....det er jo snart et helt hold....

hvordan ser det ud i resten af norge...

Lood
25-03-2005, 07:41 PM
Hei Henrik och ni andra i Beach Boys!!!!
Jag hoppas ni tar hem segern nu när inte Köping kan komma. Ni är ju det andra laget i mitt hjärta. :worship: :worship: :worship: :worship:
//Lood #9 Köping Old boys

Jacob
26-03-2005, 10:57 AM
He he.....

Tænkte nok at der var sådan en lille Nordmand gemt inden i dig Lood.....:D

Den gamle union er ikke helt glemt......selv efter 100 år......

Men henrik kan glemme dett der med sejeren, jeg kommer med en flok friske(nye) polo folk, og tager sejeren for næsen af the Beach boys og Farris...kanskje i mine drømme:D

Lood
26-03-2005, 06:14 PM
He He på dej själv Jacob!!!
Du måste tänka på att Henrik är ju nästan Köpingsbo. Hans sambo är ju härifrån, då blir det naturligt att man vill han ska lyckas även med polospelandet. Vem vet, han kanske söker medlemskap i våran klubb efter sommaren. Då kan jag ju inte hålla på dej och ditt Norsk/Danska lag.
Du har ju fått prova på och spela med våra juniorer. Det är väl enda gången som du vunnit alla matcher i en turnering?
Undanflykter alltihop, du har rätt jag är nog lite Norsk.
//Lood #9 spelat polo i samma lag sen 1975. Att man orkar:confused:.

Henrik Holst
29-03-2005, 12:23 PM
Heia Köping :-)

Takk for all støtte Anders, det er gjensidig. Det finnes bare plass til to lag/klubber i mitt hjerte; Strand KK ( Beach Boys ) og Köping. Det er jo hyggelig at Jacob og Bø deltar i Sandefjord, men det blir jo kun som fyllmasse...

Jeg kommer snart å besøker dere i Sverige igjen. Bare isen går så kommer jeg og trener med dere.

Henkan

Jacob
29-03-2005, 02:23 PM
Ja ja selvtilliden er stor i Oslo, men den nye stor klub i Norge(Bø paddle gruppe hvis nogen skulle være i tvivl), vil vise hvad danske nordmænd(det er nemlig kun danskere fra Bø der har meldt sig til endnu) kan klare i en kajak.

og efter søndag d. 22 mai vil alle i Norge kende den sande styrke på the Neewbee's fra Bø :matrix: (hvis nogen skulle være i tvivl er den brune Bø og de to blå er Strand og Farris:D )

He he nej spøg til side det bliver gøy endelig at stille med et lag fa Bø, håber der kommer mange andre der heller ikke har haft så meget tid på en polo bane, da Bø lag'et jo består af rene nybegyndere.

Stian Elton
30-03-2005, 04:02 PM
Gleder meg sinnsykt til turnering.
Frode mener det kommer noen fra Lillehammer også. Tror det er muligheter for et lag derfra etter hvert, de er mange på trening!
Frode er forøvrig blitt annsvarlig for Strand 2 og skal jobbe stein hardt for å få et bra 2. lag!
Tror dette blir en bra sessong!:thumbup:

Stian Elton
30-03-2005, 08:25 PM
Måtte bare teste signaturen min:wavey:

Henrik Holst
30-03-2005, 08:27 PM
Det var jo "fet"

Sånn vil jeg også ha, selv om min sier det meste....

Stian Elton
30-03-2005, 08:29 PM
Ganske fornøyd med den ja. Nå er Holmgang ferdig så jeg kan gå hjem:wavey:

Lood
05-04-2005, 03:04 PM
Du är välkommen Henrik. Det finns lite plats mellan isflaken.
//Lood

Frode Weeg
07-04-2005, 09:40 PM
Hei alle sammen.

Tror strand kan få et sterkt 2. Lag, så nå må dere spille godt for å slå oss. :thumbup: Gleder meg til og møtes igjen, dette blir kjempe gøy.

Var på Lillehammer i går, og noen er gira. Skal holde kontakten med dem, så får vi håpe det beste.

Vi snakkes alle sammen.

Henrik Holst
08-04-2005, 04:00 PM
Dette blir gøy. Skal prøve meg på en liten opptelling av lagene jeg mer eller mindre vet om. Det blir litt ryktebørs, men la gå:

Strand 1 ( Beach Boys )
Strand 2
Farris 1
Farris Junior
Bø i Telemark
Mixed Bærum, OSI++

Blir det disse lagene så er det faktisk rekord hva gjelder antall lag fra Norge i en og samme turnering. Og det på årets første stevne.....tyder veldig bra for fremdriften og fremtiden.

Noen flere??

Jacob
09-04-2005, 07:38 PM
hvad med stavanger og lillehammer?? er de ikke klar til stævner endnu, eller klare de ikke at stille hold, de kan evt låne en spiller far Bø hvis det er relevant´, da vi er 6, hvis det er det der for dem til ikke at komme...