View Full Version : Scheidsrechters in Nederland
Zijn er in Nederland nog clubs die een extra scheidsrechter nodig hebben op 11 en 12 juni in Helmond? Ik ben zelf een Belgische scheidsrechter die graag nog iets zou bijleren. Ik heb een ICF licentie.
Ik weet natuurlijk niet of ik wel mag fluiten in Nederland!
Groeten,
Zijn er in Nederland nog clubs die een extra scheidsrechter nodig hebben op 11 en 12 juni in Helmond? Ik ben zelf een Belgische scheidsrechter die graag nog iets zou bijleren. Ik heb een ICF licentie.
Ik weet natuurlijk niet of ik wel mag fluiten in Nederland!
Groeten,
Nou....
ZP vaart dan 1e klasse (internationaal 2e divisie) en als enig gediplomeerd (Grade 4) scheidsrechter vind ik het altijd lastig om op dat niveau alleen of met een nog minder gekwalificeerd teammaatje te gaan fluiten.
Als je 1e klasse fluiten geen probleem lijkt houden we ons graag aanbevolen.
En als jij gewoon een ICF licentie hebt (welk niveau?) maakt het denk ik niets uit in welk land je fluit. Het is in ieder geval beter dan dat ik in mijn eentje al die wedstrijden om zeep help. (Zelfkennis is het hoogste goed he)
Dennis van den Heuvel
dennis@zwetplassers.nl
michielv
10-03-2005, 08:28 AM
Is ICF niet nog een niveautje hoger dan hoofdklasse scheidsrechter? Of wordt daarmee niet hetzelfde bedoeld als Grade 1 - Internationaal (zie ook NKB polo site)?
Off topic: Dennnis, check je mail, ik moest je wat doorsturen van Malcolm :D
@Martijn: nee, ik word hier niet voor betaald ;)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.