View Full Version : Zembalot?!
The Fly
18-09-2002, 11:31 AM
Ketä tulossa niihin Essenin "muistelo" kekkereihin?
...galuppia pystyyn....
Aivan koska ja missä??
Niin ja toivottavasti sinne sitten kanssa kerääntyy populaa.. Aika nihkeetä muistelua jos vain pari hassua hyypiötä lähimaastosta ajautuu paikalle.. Tosin en hämmästyisi yhtään jos näin todellisuudessa kävisi....
Juulia
18-09-2002, 01:14 PM
Ne jotka on pitäneet korviaan auki tietää, että jo kotimaassa maajoukkueleirillä on sovittu, että jälkipyykkiä pestään la 28.9 (ja varmaan myös su 29.9 ) jossain päin Pirkanmaata. Paikalliset tahot varmaan tiedottaa tarkemmin aikataulusta ja paikasta.
Minä ja Santtu ollaan tulossa!
-Juulia
Jeppis päivämäärä oli kyllä tiedossa ja Pirkanmaalle päin menossa.. Lähinnä sitä tarkempaa aikaa ja paikkaa kaipailin.. Koska tapaukseen ei kuitenkaan ole kuin hieman yli viikko aikaa. On nimittäin jotenkin rasittavaa kun kaikki yksityiskohdat jätetään aina viimetippaan...
Juulia
18-09-2002, 01:32 PM
Originally posted by Nox
On nimittäin jotenkin rasittavaa kun kaikki yksityiskohdat jätetään aina viimetippaan...
Yhdyn edelliseen puhujaan!
The Fly
18-09-2002, 05:13 PM
Jahas jahas, no enpä ossaa sannoo, missä myö katsellaan niitä mukavia valokuvia ja syödään pullaa. (lue: juhlitaan)
But, who is the nox ??
edit: haa, nyhän mä sen jo hokasin hokasin!
Väliin jää mun osalta... mut pitäkäähän kivaa!
-PeQu
Hui....sittenhän noi muistelut on koeviikolla.
Kirjat vaan mukaan niin voin kertailla derivointisääntöjä pullan ja mehun lomassa ;)
eli olen tod. näk. tulossa
Leo
Heippa vaan!
Kuulin tossa sellasen villin huhun että ne pippalot olis jossain Kangasalan mettässä, mikä todennäkösesti tarkottaa Nilskiä. Korjatkaa jos oon väärässä :D
Tulossa ollaan.
Elina
Laura
19-09-2002, 10:14 AM
Nilski on varattu käyttöön, että jos ei parempaa paikkaa muilta löydy niin paikka on sitten Nilski.
-Annina
Cool K:alan perämetsiin siis hiippailemme.. Mikäli sikäli sinne jollain pääsee.. :)
Onko minkäänlaista käsitystä kenelläkään illan aikataulusta???
Siis mihin aikaan pitäisi ilmestyä? Ja koska saa poistua???
Ainiin ja ketkä kaikki sinne on tulossa 100% varmasti?
Niin tai toisin päin, että ketä ei ainakaan ole tulossa???
Matti
22-09-2002, 06:23 PM
Olen tulossa... Kunhan vielä kuulen ajan...
Zembalot järjestetään Ylöjärvellä, tarkemminsanoen Kivikoilla. Aloitusaika olis lauantaina tuossa kello 15:00 ja ajo-ohjeita saanee Elinalta ja Hannalta. Lopetus joskus sunnuntain puolella. Majoitusmahdollisuuskin löytyy lattialta, joten makuualustaa ja -pussia mukaan. Kerro muillekin. Tämä viesti lähtee myös maajoukkuelistalle.
Ja muutakin...
Hienoiset vihjailut "kylmistä paikoista" jne. alkavat pikkuhiljaan pännimään. Jos ei kerran homma kelpaa niin siitä vain järjestelemään. Voisitte joskus ajatella - eikun kokeilla - paljonko aikaa ja vaivaan kaikkien kissanristiäisten, treenien, tapaamisten, matkojen järjestämiseen menee ennenkuin avaatte suunne. Jos porukka on valmis maksamaan kohtuullisesti niin kyllä noita saunoja löytyy vaikka kaupungin keskustasta, tuppaa vain olemaan niin, että henkilöt, jotka eniten kritisoivat ovat myös niitä, jotka heti valittavat jos jokin maksaa jotain. Toisinsanoen, päätetään seuraavalla kerralla ennen järjestelyä että homma saa maksaa 15EUR/naama (minimi 25 henkeä), ja pidetään sitten vaikka kaupungin keskustassa vuokrasaunassa - mutta joku muu hoitaa siivouksen ja paikan tyhjennyksen seuraavana aamuna, ja toiseksi noi paikat yleensä pitää tyhjentää ihmisistä klo 00:00 mennessä...
Yhteenvetona: kun kritisoit niin kerro myös miten asia hoidettaisiin paremmin, ja ilmoittaudu vapaaehtoiseksi hommiin. Muuten pidä pääsi kiinni, ja tyydy siihen mitä muut jaksavat (hyväksesi) tehdä.
Jari
PS: On sunnuntai-ilta kello 22:45 ja väsyttää, joten en jaksanut sanoa asiaa kovin hienovaraisesti.
Jos ei ole autoa käytettävissä, niin onko muita mahdollisuuksia liikkumiseen? ( tämä suunnattu lähinnä Kivikon sisaruksille) :confused:
Tai onko jonkun kyydissä tilaa? Keneltä saa kysyä autosta paikkaa? Ja kun la iltana meikäläisen pitäisi repeillä vielä poispäin, eli hilippasta veke Kivikoilta, niin kulkeeko busseja tms.?? Olen siis tulossa, mutta samana iltana pitäisi lähteä myös pois.
Elekeekä hermostuko mun typeristä kysymyksistä, mutta ne oli pakko postittaa samantien, ettei pääse unohtumaan.. :D
PS. Jari puhut asiaa!
On hienoo, että järjestetään edes jotain! Toivottavasti kaikki jaksavat vaivautua paikalle... :)
Vuorentaustaan kulkee Länsilinjojen bussit, joiden aikataulu löytyy kaupungin aikataulukirjasta. Joko Käyräkujan tai Pohjolantien kautta kulkevat bussit käyvät. Kävelymatka 100-500 m riippuen siitä kumman tien kautta bussi kulkee. Aikatauluja voi myös kysellä tarkemmin minulta, kun tietää mihin aikaan haluaa lähteä pois.
Pippaloiden alkaessa klo 15 hyvä bussi tulee 100 metrin päähän meiltä ja se lähtee kaupungista linja-autoasemalta 14.30 ja on keskustorin kohdalla n. 3 minuuttia myöhemmin. Illalla viimeinen ei yövuorobussi lähtee 23.20 ja sitten on vielä 1 yövuoro klo 3.25.
Toinen vaihtoehto on käyttää kaupungin liikennelaitoksen bussia nro 22, jolta kävelyaika noin 15 minuuttia meille. Niitä kulkee sitten useammin. Aikataulu löytyy aikataulukirjasta tai liikennelaitoksen www.sivuilta www.tampere.fi/tkl.
Elina
Ai niin muistin tässä, että voin myös kirjoittaa ajo-ohjeet ja tarkemmat ohjeet bussipysäkeistä, jos joku niitä tarvitsee :)
Elina
Hanna tossa just soitteli mulle, että pippaloissa on sit ruokaa tarjolla. Ilmeisesti kinkku- ja kalakiusausta. Jos joku haluu grillata makkaraa, niin ottakaa sit omat mukaan.
Olis kiva, jos mahdollisimman moni ilmottais etukäteen tulostaan (joko tänne tai sähköpostilla), niin osais paremmin arvioida ruoan määrän.
Elina
The Fly
23-09-2002, 08:23 PM
Jep jep, oon kokeillut ja todennut saman kuin SeppäläPäläPäläPälä....:p
Ok.
En lupaa vielä 100% varmuudella messissä oloani, mutta enköhän mä ainakin piipahda paikalla ja uskoisin, että jäisin kyllä ihan iltaa istumaankin....."Mutta eihän sitä koskaan tiedä...":wavey:
Tuure
24-09-2002, 01:50 PM
käsitelläänkö zembaloissa jotain asiaakin esim. tulevaa kautta vai onks se pelkkä hauskanpito ja Essenin muistelu tilaisuus.
oon tuloss paikalle.
The Fly
24-09-2002, 04:06 PM
Niin...Toisaalta olis tietysti ihan paikallan laittaa suunnitelmia tulevasta vuodesta pöydälle jo nyt - kerrankin ajoissa.
Mutta, toisaalta olis asiallista pelata tän vuoden sekä Essenin jälkipelit kunnolla loppuun ja pitää esim. marraskuussa suunnittelupalaveri tulevasta vuodesta ja tulevista EM skaboista Irlannissa.
.....toisaalta ja toisaalta.....
:rolleyes: :confused: :rolleyes:
Samba
25-09-2002, 10:25 AM
Tulossa ollaan molemmat, siis minä ja Juulia.
Maako
26-09-2002, 12:03 PM
Niin mitkä helvetin Zembalot missä ja mihin aikaan???
:thumbup:
pauliina
26-09-2002, 12:39 PM
En ikävä kyllä pääse tulemaan, mutta hyvä että bileitä pidetään!!!
Jos Maako vaan luet tosta aikasempia kirjotuksia, niin sulle selvii ainakin millon ja missä ne zembalot on. Eli meillä Ylöjärvellä lauantaina klo 15 alkaen. Ja kyseessähän Essenin
"muistelopippalot" ja maajoukkueen kauden lopettajaiset :thumbup:
Elina
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.