PDA

View Full Version : Turnament in Denmark

Anne-Mette
17-02-2005, 09:47 AM
International turnament in Denmark
Hey polofriends.
Odense Kayakclub will invite all poloteams to an anniversary-turnament the 27.-28. of august 2005.
The turnament will be held in a heated outdoor 50m pool with the possibility to put up tents on the grass.
There will be 2 mens classes and 1 women class.
If you want to get an invitation please send me a mail:
am.jk@get2net.dk

Anne-Mette, Odense

harald
17-02-2005, 11:20 AM
Unfortunately, this conflicts with the scheduled national finals in Norway ...

Harald

International turnament in Denmark
Hey polofriends.
Odense Kayakclub will invite all poloteams to an anniversary-turnament the 27.-28. of august 2005.
The turnament will be held in a heated outdoor 50m pool with the possibility to put up tents on the grass.
There will be 2 mens classes and 1 women class.
If you want to get an invitation please send me a mail:
am.jk@get2net.dk

Anne-Mette, Odense

Anne-Mette
18-02-2005, 10:22 AM
I am sorry, but it is the only weekend we can get the pool this year. Hopefully you will get another chance to come to Denmark and play.

Anne-Mette, Odense

Jacob
20-02-2005, 05:08 PM
Ja det var en skam, kunne være hyggeligt at være kommer til Dk og spille...

Og Annemette, kanon ide med at sådan jubilærums stævne...håber vi efter hånden, får flere internationale stævner til Dk...(udover stævnet i Skovshoved)

Christen Ravn
21-04-2005, 11:38 AM
Hejsan Norge!

Det er jo ærgerligt at vores Jubilæumsturnering og jeres mesterskabsfinaler er havnet i samme weekend, men jeg tillader mig alligevel at vedhæfte invitationen, hvis nogen skulle være nysgerrige :)

Jeg håber, at vi snart skal se nogle af de norske hold ved de internationale turneringer!

Held og lykke med mesterskabsfionalerne!

Jacob
24-04-2005, 11:03 AM
Hej Christen....
Håber virkelig jeres stævne bliver en stor sucess....:eek:

Jeg skal være på fyn i ca en månede i sommeren, tænkte på om jeg kunne få lov til at træne lidt sammen med jer...hvis i har træning i gennem juli.....

Håber ellers det går godt med DT......
hygge....

Christen Ravn
26-04-2005, 09:14 AM
Hej Jakob!

Du er velkommen i Kanupolo-Arena auf Odense - Friluftsbadet, hvor vi træner tirsdag+torsdag kl 18-21 hele sommeren :cool: . Desuden har vi tradition for at lave ekstra træning på åen inde i byen og i kajakklubben ude ved fjorden.

Bare sig til når du er på disse kanter!

Jacob
26-04-2005, 09:49 AM
det lyder godt christen....
jeg lade lige et ord falde når jeg kigger forbi...

Jacob
23-05-2005, 06:49 PM
Hej igen christen....

nu ved jeg hvornår jeg kommer til dk igen....
og vil gerne træne med der fra, hvis det er ok for jer...
jeg er hjemme igen d. 20/6 og er nok i dk til d. 12/8.

og så tror jeg der er et mixup her oppe fra for Nm er 14 dage før jeres stævne i odense, så måske vi kan stille med et hold alligevel, er der stadig pladser????

hilsen Jacob...

Anne-Mette
23-05-2005, 09:10 PM
Yep - der er endnu ledige pladser til vores jubilæumsturnering. Bare send mig jeres tilmelding på am.jk@get2net.dk

Vi går i friluftsbadet fra d. 31.5 - og er der hver tirsdag og torsdag, som Christen skriver - du er velkommen.:wavey:

Jacob
23-05-2005, 09:58 PM
tak tak...glæder mig til det...

Stian Elton
24-05-2005, 11:08 AM
Jeg er med til Danmark hvis vi klarer å stille et lag:thumbup:

Frode Weeg
29-05-2005, 11:54 AM
Jeg blir gjerne med til Danmark, dersom det blir plass til meg på et lag. Eller er det kansje landslagsturnering?

Anne-Mette
29-05-2005, 06:58 PM
Stævnet er åbent for både klub- og landslag.
Anne-Mette, Odense Kajakklub