PDA

View Full Version : Jafalla

Jacob
14-02-2005, 09:35 AM
så er den norske ekspiditon vendt tilbage fra en tur til sverige...
og her i 100 året for unions opløsningen, blev Norge og sverige så endelig samlet igen....:D

vi var tre friske nordmænd(næsten altså Nz-No-Dk) der blev fordelt på tre lige så friske svenske lag. vi fik spillet en del kampe, og nogen af os vandt tilmed en enkelt eller to. så her en lille månede før landslag uttag, fik vi testet vores evner mot de svenske lag.

selv om det var fint med en midlertidig genindførelse af unionen, fornemmer jeg at nordmænd helst vil være nordmænd unden svenskerne(måske også uden danskerene:D ), og jeg håber at det til næste stævne vil være mligt at stille et helt lag fra landet med de smukke vida(Norge hvis nogen skulle være i tvivl :norway: ) ...

Lood
14-02-2005, 06:37 PM
Hej Jacob.

Hela Köping tackar för din medverkan i ära och framgång!!!! :thumbup:
/Lood

Jacob
14-02-2005, 07:34 PM
bare hyggelig...:thumbup:

harald
16-02-2005, 07:25 AM
Lood:

Har du mulighet til å skaffe kampoversikt og resultat fra kampene? Jeg har noe videomateriale som jeg ønsker å sette riktige lagnavn på ... ;-)

Harald

Lood
16-02-2005, 03:15 PM
Hej Harald (från Västerås?)
Jag bifogar resultatena
/Lood #9 Köping

harald
17-02-2005, 11:23 AM
Lood,

Man tackar ... :-)
DVD-en er nå "ferdig" - send meg en adresse så skal jeg sørge for at dere får en kopi.

Harald #random Vesterås ;)

Hej Harald (från Västerås?)
Jag bifogar resultatena
/Lood #9 Köping

Lood
17-02-2005, 01:24 PM
Lood,

Man tackar ... :-)
DVD-en er nå "ferdig" - send meg en adresse så skal jeg sørge for at dere får en kopi.

Harald #random Vesterås ;)
Skicka till lood@koping.net

Jacob
20-02-2005, 05:09 PM
Og min er
Gymnasbakken 47, 4
3800 Bø

Glæder mig til at se den...

Jacob
22-02-2005, 04:41 PM
Har set den, den er faktisk ret god, der er mange kampe, og i sær den mellem Still og Köping sen.:matrix: er super goe, og richard der er også nogle kampe der du er dommer:D
og det er fint sat op, så man kan vælge hvilken kamp man skal se...

Håber virkelig i får lavet noget til Landslag uttaget så man evt kunne bruge det i undervisning, eller præsentation(når i skal ud og finde sponsore)

KEEP UP THE GOOD WORK HARALD:thumbup: