PDA

View Full Version : godt nytår

Jacob
31-12-2004, 10:19 AM
Heya norge....så vandt i aligevel det EM..øv øv...men vi var da tæt på....(til dem der ikke ved det er jeg dansk:denmark: )

nå men håber i alle har haft en go jul, :bgrinhat: og at i får en super/kæmpe fed/gøj fest i aften....

så må vi håbe at det nye år bringer meget polo, vores vej.....

som min mor altid sagde så "pas på jeres finger....hvad skal i ellers drikke med:p"

Henrik Holst
03-01-2005, 03:25 PM
Hei alle sammen, og godt nyttår, ( eller det er vel bare meg og deg her Jacob... )

Jeg regner med at terminliste for 2005 kommer om ikke lenge. Blir mange spennede aktiviteter og stevner.

No. 4

Bård
05-01-2005, 10:39 AM
Godt nytt år til alle dere andre (to?)
Vi i Stavanger er spent på terminlisten og venter på at de 6 nye og oransje polobåtene skal komme. Franco mente at de burde være her i månedsskiftet januar/februar.

Det kunne vært greit, og også lurt med tanke på rekruttering i klubben vår, om en turnering eller treningssamling kunne legges til Stavanger i løpet av våren eller forsommeren.

Hilsen Bård
nyfrelst polospiller

Jacob
05-01-2005, 10:43 AM
hvis i ligger en samling i stavanger, så kommer jeg:D

jeg prøver at arrangere en i Bø, men svømmehallen er ikke så velvillige...
håber det hjælper lidt hvis man henvendte sig som om man var fra norskpaddle forbund..må man det henrik? eller skal jeg skrive en ansøgning og så kan dem i norsk paddleforbund sende den til bø svømmehal...

...jeg er også spændt på terminslisten..:thumbup: