View Full Version : U-21
Hej!
Intresseanmälan U-21. :wavey:
tobbe
05-12-2004, 09:19 PM
skit nu måste jag fixa word och excel, det går fan inte längre. allt är skit. skit......skit
Detta är bra för framtiden!
/Mats :thumbup:
Jimbo
07-12-2004, 01:31 PM
Ingen fara Tobbe!
Jag har både word och excel på min dator - du skulle faktiskt kunna få hyra den för en rimlig summa...
skit nu måste jag fixa word och excel, det går fan inte längre. allt är skit. skit......skitGå in på http://www.koping.net/kanotklubben/ så kan du läsa utan word och excel.
tobbe
20-12-2004, 04:08 PM
Ingen fara Tobbe!
Jag har både word och excel på min dator - du skulle faktiskt kunna få hyra den för en rimlig summa...
jodå jimmy nog förstår jag att du desperat behöver få pengar, det kan inte vara lätt när man spelar bort det lilla man redan har på expekt poker hoho
Andersson
21-12-2004, 06:53 PM
När kommer första träningshelgen att vara?:wavey:
/
Björn, Stil
Hej
Angående träningshelg, som det är nu är det bara 10st som har anmält intresse. Det anser vi som för få för att dra igång ett U-21 lag. Det blir svårt med träningar och uttagningar på detta antal, så vi väntar med träningshelger tills vi vet att det finns tillräckligt med interesserade.
Andersson
03-01-2005, 12:05 AM
okej då vet jag =/.....
dasdfffffg
03-02-2005, 08:47 AM
kul att man vet vart man ska skicka det också, en email addres skulle vara bra
kul att man vet vart man ska skicka det också, en email addres skulle vara bra Om du läser ansökan en gång till så kanske det ordnar sej
tobbe
06-03-2005, 02:37 PM
jahaja nu sitter jag och björn här på arlanda, där vi suttit de närmaste 3 timmarna och kommer sitta i ytterligare ungefär 5
Varför? kan man då fråga sig.
Mjo, min idiotkompis här brevid lyckades såklart boka biljett för 1445-planet på måndag, och inte idag på söndag. Kulkul kan man tycka, men då var det ju så att det kostade 520 kr för oss båda att boka om biljetterna. Så Lulebona fick betala lite extra ändå, kanske lika bra det... :)
Det var väl bra, då han ni ju vila lite innan ni kom hem:D . Annars var det en bra helg. Vi kanske syns i Järfälla den 9/4.
Ha de
Lood
timwessels
05-05-2005, 03:49 PM
Jag bor i Holland är nästan 17 och jag har halv-svenska nationalitet. Jag spelar kanot-polo här in närheten av Amsterdam. Jag skulle gärna prova spela för svenska landlaget U21. Jag kan inte spela för Hollänska landslaget för at concurancen är för stor här (holland är världmästare).
Jag bor i Holland är nästan 17 och jag har halv-svenska nationalitet. Jag spelar kanot-polo här in närheten av Amsterdam. Jag skulle gärna prova spela för svenska landlaget U21. Jag kan inte spela för Hollänska landslaget för at concurancen är för stor här (holland är världmästare).
Låter jättespännande det här. I år blir det nog inget U-21 lag till EM men man tränar och titta på möjligheter för andra turneringar och vem vet till kommande år....
Vilken klubb spelar du för och kommer du att spela i Essen? Vi kommer att fara med ett dam och två herrlag.
Är du i Essen kan du väl söka upp mig eller Mats Lindmark?
Hälsningar Eva Lindmark
timwessels
07-05-2005, 12:46 PM
Låter jättespännande det här. I år blir det nog inget U-21 lag till EM men man tränar och titta på möjligheter för andra turneringar och vem vet till kommande år....
Vilken klubb spelar du för och kommer du att spela i Essen? Vi kommer att fara med ett dam och två herrlag.
Är du i Essen kan du väl söka upp mig eller Mats Lindmark?
Hälsningar Eva Lindmark
Jag spelar för MDR och váratt första lag kommer att spela i essen jag troligen inte. Hoppas ni fár igen ett u21 lag för nästa EM eller VM.
Hälsningar Tim Wessels
Lindström
10-05-2005, 08:46 AM
Hej Tim,
Vi har en träningsgrupp med spelare som satsar för att komma med i herrlandslaget. Imorgon onsdag kommer vi till Alkmaar för ett träningsläger. Vi stannar till fredag, då vi åker vidare till Essen. Om du har möjlighet kan det kanske vara ett bra tillfälle att komma och träffa oss där. Det är ju lite kortare väg i alla fall.
Hälsningar Jan-Erik Lindström
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.